Satsu i Yojimbo – Żołnierze Zagłady

Satsu i Yojimbo – Żołnierze Zagłady

Budowa armii

Armia zawierająca Satsu i Yojimbo musi spełniać następujące warunki:

  • Zarówno Satsu jak i Yojimbo muszą znaleźć się w armii/li>
  • Armia może – poza Satsu i Yojimbo – zawierać wyłącznie następujące oddziały i modele:
    • Hatamoto – do potrzeb budowy armii liczeni są jako oddział podstawowy
    • Samuraje Bushido – do potrzeb budowy armii liczeni są jako oddział podstawowy
    • Bohater Samurajów Bushido
    • Tygrysie Smoki
    • Bohater Tygrysich Smoków
    • Łowca Demonów
    • Żołnierze Zagłady Mishimy – dla potrzeb budowy armii liczeni są jako oddział wsparcia (bez klasyfikacji Konsultanci)

Statystyki modeli

Hatamoto

Hatamoto mogą być wystawiani z pominięciem zasady “Mogą być wystawieni wyłącznie jako oddział towarzyszący modelowi pojedynczemu”. Można traktować ich, jakby nie mieli umiejętności Ochroniarz.

Yojimbo: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1

WW WS M DW A ŻW S R P Ro K
15 10 10 15 3 3 8 4 22 2 90

Wyposażenie:Ostrze Musashi, Screechgun

Umiejętności: Dowódca: Kompania, Determinacja, Szkolenie w Walce Wręcz: 3, Zabójczy Cios, Inspiracja:3, Brak czasu by umrzeć, Niezawodność

Satsu: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1

WW WS M DW A ŻW S R P Ro K
12 13 10 14 3 3 7 4 22 2 80

Wyposażenie:Rodowy Karabin Snajperski, Rodowa Katana

Umiejętności: Dowódca: Kompania, Determinacja, Szkolenie w Walce Wręcz:2, Snajper, Kamuflaż, Szybki Strzał, Inspiracja:3, Brak czasu by umrzeć, Niezawodność

Ostrze Musashi

CC Dam AV
3 ST+6 2

Uwagi:Mordercza dla nekrobiotyków i nekroorganików:+4

Screechgun

CC Wzornik Dam AV Jam
- Mały MO Specjalne 1 20

Uwagi:Screechgun nie posiada stałych obrażeń. Każdy model trafiony rzuca na pancerz w następujący sposób. Rzut 1-10 – brak efektów, Rzut 11-20 – model otrzymuje ranę.
Każdy model AI trafiony ze Screechgun’a musi zdać test Amoku.

Rodowy Karabin Snajperski

CC PB SR MR LR ER Dam AV Jam
- -3 1 2 1 -2 14 1 20

Rodowa Katana

CC Dam AV
2 ST+5 0

Uwagi: Do Rodowej Katany należy wybrać jedną z poniższych zdolności płacąc dodatkowe punkty. Koszt punktowy zależy od wybranej zdolności.

  • “Precyzja” – Daje +2 do Walki Wręcz użytkownika; koszt +0 pkt
  • “Obrońca” – Parowanie:2; koszt +1 pkt
  • “Czystosrebrna” – Umiejętność Odporny na: Sztukę i Mroczną Harmonię; koszt +2 pkt
  • “Rozpruwacz” – Broń Rozrywająca; koszt +3 pkt
  • “Królobójca” – Umiejętność Ścinanie Głów; koszt +4 pkt
  • “Łamacz” – AV:1; koszt +5 pkt
  • “Zguba” – Umiejętność Zabójczy Cios, koszt +10 pkt

Dodatkowo każda Rodowa Katana może mieć dodatkową zdolność:

  • “Morderca Oni” – Mordercza dla nekrobiotyków i nekroorganików: +3; koszt +3 pkt
  1. A sprecyzuj, co oznacza “mogą być traktowani, jakby nie mieli umiejętności Ochroniarz”. To w rozpisce już deklarujemy, przed bitwą, czy może w ogóle przy danej sytuacji?

       0 likes

    • Pietia
    • April 5th, 2013

    W rozpisce.

       2 likes

    • Muad’ib
    • April 14th, 2013

    A czy tu nie pasowałiby skoro są Łowcy Demonów, Ciężka Jazda Łowców Demonów?
    Tak samo DinoBushido?

       0 likes

    • Pietia
    • April 14th, 2013

    Taaa…. bo wiesz, standardowo jak robi się komuś wjazd na cytadelę, to z kawalerią…. W końcu nie ma nic lepszego w ciasnych korytarzach niż koleś na dinozaurze…

       1 likes

    • Muad’ib
    • April 15th, 2013

    A tam, taki szczegół mi nie przeszkadza. Po za tym z cytadeli wychodzą biogiganci/behemoty. Więc na 100% jest miejsce na wykonanie szarży na dowolnym “napędzie” :P

       0 likes

    • Pietia
    • April 15th, 2013

    Nam taki szczegół przeszkadza.

       0 likes

    • Thorax
    • April 15th, 2013

    Oni są traktowani jako oddział czy jako modpoje?

       0 likes

    • Pietia
    • April 15th, 2013

    Modpoje. Często zdarzają Ci się “dowódcy oddziału elitarnego” występujący w oddziałach po dwóch?

       0 likes

    • Thorax
    • April 15th, 2013

    Nazwa “Żołnierze Zagłady” mnie zasugerowała.

       0 likes

    • Pietia
    • April 15th, 2013

    Żołnierze Zagłady będący Osobistościami są modpojami. “Generyczni” są w oddziałach…

       0 likes

    • Szczur
    • April 15th, 2013

    Łowcy Demonów fluffowo raczej nie będą doomtrooperami.

       0 likes

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.