Władca Zombie

Władca Zombie (Zombie Master)

Modele z ta zdolnością jako jedyne mogą dowodzić oddziałami w których skład wchodzą modele ze zdolnością Zombie.

Władca Zombie może przejąć kontrolę nad modelami posiadającymi zdolność Zombie, które nie rozpoczęły aktywacji w zasięgu dowodzenia swojego dowódcy oddziału posiadającego zdolność Władca Zombie – czy to ze względu na jego śmierć, czy po prostu sytuację na stole. Aby tego dokonać, Władca Zombie musi wydać jedną akcję i wykonać udany test Dowodzenia – zdanie testu powoduje przejęcie kontroli nad wszystkimi Zombie znajdującymi się w zasięgu. Model Władcy Zombie będący dowódcą drużyny nie może przejąć kontroli nad Zombie, jeśli spowoduje to przekroczenie maksymalnego rozmiaru drużyny, którą dowodzi (w takim wypadku może zdecydować się przejąć kontrolę nad mniejszą ilością Zombie). Model Władcy Zombie będący modelem pojedynczym może kontrolować jednocześnie co najwyżej 15 Zombie.

    • RGB
    • July 24th, 2010

    Wczoraj pojawiło się takie pytanie. Czy Centurion mający w oddziale kilka trupów może dołączyć do oddziału zombiaki z innego oddziału (ich centurion zszedł śmiercią jak najbardziej nie naturalną), czy tylko jakiś modpoj z tą zolnością?

       0 likes

    • Pietia
    • July 24th, 2010

    Może. Nie może jednak przekroczyć max. rozmiaru oddziału – więcej trupów po prostu nie umie kontrolować.

       0 likes

    • RGB
    • July 24th, 2010

    ad 2) I moglibyście opisać zdolność Zombie bo z tym też były pewne problemy

       0 likes

    • RGB
    • October 28th, 2010

    Władca Zombie może przejąć kontrolę nad modelami posiadającymi zdolność Zombie, które nie rozpoczęły aktywacji w zasięgu dowodzenia swojego dowódcy oddziału posiadającego zdolność Władca Zombie – Pytanie, czy jeśli w ten sposób przejmie się cześć zombiaków innego oddziału, to ten odział musi wykonać test morale jak by ich utracił w w czasie walki? Mam 6 zombiaków przejmuje 3 z dugiego oddziału w którym w pozostały jeszcze 2 zombie + dowódca.

       0 likes

    • Pietia
    • October 28th, 2010

    Ano, musi. W końcu ich utracił w czasie walki.

       0 likes

  1. No trackbacks yet.

You must be logged in to post a comment.