Komandosi Cyba.
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 10
Próg Morale: 4
1 specjalista na 3 nie-specjalistów
Uwagi: Każdy z żołnierzy uzbrojonych w Pistolet Maszynowy P1000 może zamienić tą broń na
Karabinek CAW2000 za dopłatą +2pkt/model.
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 13 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 30 |
Wyposażenie: Karabinek CAW2000
Umiejętności: Dowódca:Drużyna, Desant:2, Kamuflaż, Determinacja
Szturmowiec: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 12 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 26 |
Wyposażenie:Pistolet Maszynowy P1000, Granaty Dymne
Umiejętności:Desant:2, Kamuflaż, Determinacja
Specjalista z LKM: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 12 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 32 |
Wyposażenie:Lekki Karabin Maszynowy TSW4000
Umiejętności: Desant:2, Kamuflaż, Determinacja
Specjalista z Miotaczem Ognia: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 12 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 55 |
Wyposażenie:Miotacz Ognia Gehenna, Pistolet Maszynowy P1000
Umiejętności: Desant:2, Kamuflaż, Determinacja
Grenadier: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 12 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 34 |
Wyposażenie: Granatnik SSW2500GL, Pistolet Maszynowy P1000
Umiejętności: Desant:2, Kamuflaż, Determinacja
Strzelec Wyborowy: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 12 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 31 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AR3000
Umiejętności: Snajper, Desant:2, Kamuflaż, Determinacja
Saper: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 3 | 12 | 3 | 1 | 6 | 4 | 20 | 2 | 28 |
Wyposażenie:Pistolet Maszynowy P1000, Granaty Dymne
Umiejętności:Desant:2, Kamuflaż, Determinacja, Trening Saperski
Broń
Granatnik SSW2500GL
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 0 | -2 | – | – | spec | spec | 19 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji. Ogień pośredni
Granatnik Podwieszany GL2000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 0 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji.
Granatnik Podwieszany GL3000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 1 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji.
Granaty Dymne P18
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | – | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi: Dym:2, mały wzornik wybuchu. Ogień pośredni.
Karabinek CAW2000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
0 | 0x2 | 1 | 0 | – | – | 8 | 0 | 20 |
Uwagi: Broń Szturmowa, wyposażony w Granatnik Podwieszany GL2000
Karabin Szturmowy AR3000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 1 | 1 | -2 | – | 10 | 0 | 20 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany GL3000
Lekki Karabin Maszynowy TSW4000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 1×3 | 1×2 | 1 | -2 | – | 11 | 0 | 20 |
Miotacz Ognia Gehenna
CC | Wzornik | Dam | AV | Jam |
– | Średni MO | 12 | 0 | 20 |
Uwagi: zapalający
Pistolet Maszynowy P1000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
1 | 2×2 | 1 | – | – | – | 8 | 0 | 20 |
Konkret … tyle speców, że aż oko cieszy.
Mam pytanie, jak długo utrzymuje się dym – tych zasad już nie pamiętam ;]
Rozwianie się dymu jest testowane przed inicjatywą, na początku każdej tury.
Już miałem pytać o rozwinięcie tej wypowiedzi… ale znalazłem na Wargamerze to:
“Na początku następnej rundy rzuca się k20 za dym, jeśli wypadnie maks. 2x poziom dymu (czyli dym poziom 3 to rzut 1-6) dym się nie rozwiewa, rzut powyżej dym się rozwiewa i znika ze stołu.”
Strasznie szybko te dymy znikają 🙁
Szybko, ale w wypadku szturmowców (i innych oddziałów) dym ma nieco inne zastosowanie tak naprawdę. Chodzi o to, żeby model był przesłonięty i mógł skorzystać z umiejętności Kamuflaż nawet jak jest na otwartym terenie. Dzięki temu np. ruszającego się miotacza nam z waita nie wyjmą.
A co z modyfikatorem Jam przy granatach dymnych? Wyrzucam 20 i wybuchają mi w ręce?
Wyrzucasz 20 i okazuje się, że nie możesz granatu znaleźć (bo zużyłeś). Albo kooperanci nawalili i zapalnik był do dupy. Albo ciapa byłeś i rozsypałeś. Milion sposobów jest na to, jak coś spieprzyć przy krytycznym pechu…
a ci panowie to chyba jeszcze lepsza promocja niż Złote Pantery, ach ten MO R4, 2xLKM, jedyną wadą jest słaby PM, no ale mozna dać im pazurki…
Tak się zastanawiam. Można by im zmienić nie co specjalizacje, zrobić z nich oddział do wyboru (tak jak są w Capitolu). Oddział infiltratorów (jak mieli w 2ed) lub Spadochroniarzy.
I powiększyć obrażenia do 8 w P1000