Najlepsi z najlepszych. Elitarny oddział Templariuszy, lepiej opancerzeni i lepiej wyszkoleni.
Oddział:
Oddział Elitarny.
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 11
Próg Morale: 4
1 specjalista na 3 nie-specjalistów
Najwyższy Rycerz Ilian: przyzwany, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 12 | 9 | 13 | 3 | 2 | 7 | 3 | 21 | 2 | 38 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy Kratach, Miecz Templariusza
Umiejętności: Dowódca:Drużyna, Regeneracja:5, Widzenie w Ciemności, Mroczna Harmonia:1
Rycerz Ilian: przyzwany, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 12 | 3 | 2 | 7 | 3 | 21 | 2 | 30 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy Kratach, Maczuga Templariusza
Umiejętności: Regeneracja:5, Widzenie w Ciemności
Rycerz Ilian z Działkiem Meta: przyzwany, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 12 | 3 | 2 | 7 | 3 | 21 | 2 | 50 |
Wyposażenie: Działko Meta, Maczuga Templariusza
Umiejętności: Regeneracja:5, Widzenie w Ciemności, Zmysł Taktyczny:Osobisty
Wróż Rycerzy Ilian: przyzwany, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 9 | 12 | 3 | 2 | 7 | 3 | 21 | 2 | 33 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy Kratach, Maczuga Templariusza
Umiejętności: Regeneracja:5, Widzenie w Ciemności, Mroczna Harmonia:1
Broń
Miecz Templariusza
CC | Dam | AV |
+1 | ST+7 | 1 |
Uwagi: Energetyczna, Dwuręczna
Maczuga Templariusza
CC | Dam | AV |
+0 | ST+8 | 1 |
Uwagi: Ogłuszająca, Dwuręczna
Działko Meta
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | -1 | -4 | -4 | – | 13×2 | 2 | 20 |
Uwagi: Energetyczna
Karabin szturmowy Kratach
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -2 | 0 | 0 | -2 | – | 9 | 0 | 18 |
Pojawiła się Ilian, to teraz pytanie o regeneracje ;]
Rozumiem, że Regeneracja:5 – to rzucam k20 i jak mniej lub równe 5 to regeneruje jeden punkt Żw. Ale jaki są ograniczenia ? Ile akcji to kosztuje ? Ile razy na turę/grę można używać ?
Masz to w zakładce z zasadami. Jeśli dobrze rozumiem (a chyba tak) rzucasz raz przy nastepnej aktywacji oddziału i nie kosztuje to cienie akcji.
Faktycznie … przepraszam, nie było pytania.