Zdolności armijne
Każda z armii w grze ma możliwość wykorzystania w czasie gry swojej zasady specjalnej.
Na początku każdej tury, przed rzutem na inicjatywę obaj gracze decydują czy w danej turze używają zdolności armijnej czy nie. Efekt zdolności utrzymuje się do końca danej tury.
O ile nie jest napisane inaczej to efekty zdolności armijnej działają na wszystkie modele w danej armii.
Jeśli walczą ze sobą dwie takie same frakcje (ta sama korporacja/ apostoł legionu etc) każdy z graczy oddzielnie decyduje o działaniu zdolności armijnej i jego decyzja dotyczy tylko jego własnych modeli.
Czy za zdolność armijną Imperialu będzie robił obniżony próg morale czy też będzie coś jeszcze?
Coś jeszcze. Czemu mi zawsze takie trudne pytania zadajecie, jak niewyspany jestem? 😛
Nigdzie nie mogę znaleźć zdolności Capitol na żywo ,szarża banzai ,oraz utrzymać linię Czy zostały usunięte?. Jeśli nie to jak jest z używaniem Capitol na żywo. Przy wczorajszej walce ,kolega używal ich w ten sposob by priorytet celu znajdował się na “reporterze” , to jest zasłanial nimi swoje jednostki , ustawiając ich w najbardziej niedogodnym dla mnie miejscu , w tym wypadku do 6 cali od mojego odziału. Czyli by atakować jego jednostki ,lub jego sprzymierzeńca ,musialem przebić sie przez dzienikarza (2 zycia 16 pancerza) Dodatkowo teleportowanie sie ich przed rzutem na inicjatywę ,gdziekolwiek na stole , powoduje to ,że istnieje możliwośc wykrycia jednostek np w treningu partyzanckim, czyli , darmowa jednostka powoduje , ze przeciwnik nie może uaktywnić w swojej turze powiedzmy krwawych beretów
Zdolności armijne są w trakcie zmian. Dlatego zniknęły z bloga. Będą nowe wersje.