Milicja klanu Dunsirn (pracują dla McGuire) – banda drwali z bronią… He’s lumberjack, and he’s ok…
Oddział:
Oddział podstawowy
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 16
Próg Morale: 4
Dostępny wyłącznie dla Klanu McGuire
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału podstawowego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
8 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 4 | 17 | 2 | 18 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Siekiera
Umiejętności: Dowódca: Drużyna, Bystry Wzrok
Milicjant: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, wymagany 4-12
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 6 | 4 | 8 | 3 | 1 | 4 | 4 | 17 | 2 | 14 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Siekiera
Umiejętności:Bystry Wzrok
Grenadier: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 6 | 4 | 8 | 3 | 1 | 4 | 4 | 17 | 2 | 14 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Siekiera
Umiejętności:Bystry Wzrok
Uwagi: Możliwość dokupienia granatów z listy
Strzelec Wyborowy: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 8 | 3 | 1 | 4 | 4 | 17 | 2 | 19 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Siekiera
Umiejętności:Bystry Wzrok, Snajper
Szeregowy z lekkim karabinem maszynowym: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 6 | 4 | 8 | 3 | 1 | 4 | 4 | 17 | 2 | 20 |
Wyposażenie:Lekki Karabin Maszynowy L&A Mk. XXIII “Destroyer”, Siekiera
Umiejętności:Bystry Wzrok
Broń
Granatnik Podwieszany Mk XIK
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 1 | – | – | – | spec | spec | 19 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji
Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | 0 | 0 | -4 | – | 11 | 0 | 19 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany Mk XIK
Lekki Karabin Maszynowy L&A Mk. XXIII “Destroyer”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 2×3 | 2×2 | 0 | -3 | – | 12 | 0 | 19 |
Siekiera
CC | Dam | AV |
+0 | ST+6 | 0 |
Już zacząłem zbierać łyko na andory z tęsknoty za Imperiałem 🙂
tak sobie przypomniałem… pojawi się tu wersja zverminizowana czy też Masoństwo wycofało się z tego szlachetnego pomysłu
Oczywiście że nie – nigdy nie było takiego pomysłu.
Tam napisałem tylko, że Imperial ma inne mobilne grunty – milicje mają ruch 4.
Po co im wymagania 1 specjalista na 4 nie-specjalistów, skoro nie mają tu żadnego speca? Chyba, że tu też są literówki.
To tak na wszelki wypadek (czytaj: nie wykasowałem ze standardowego szablonu) 😛
Aha, to może dopiszesz jakiś zakon z wyrzutnią mini pocisków nuklearnych? Tak na wszelki wypadek 😉
Wyrzutni minipocisków nuklearnych nie ma w standardowym szablonie 😛 . A gdybym dopisywał, to nie byłby zakon, a lista armii dla Mobile Infantry 😛 (hm… w sumie modele mam…)
Do your part. Join the Mobile Infantry and kill the bugs.
No to mocnych mają tych ZWYKŁYCH – grenadiera, strzelca wyborowego i dwóch LKMistów. Klan McGuire wydawał się najgorszym klanem z Imperialnych – jednak jak się bliżej przyjrzeć 😀 to kilka ciekawych strategii można dla nich wymyślić.
I super by się sprawdzali przeciwko Skradającym się (dobry wzrok mają chłopaki).
http://thxforthe.info/blog/wp-content/uploads/2008/01/lumberjack_commandos.jpg
@Pietia
Znam, znam .. Kanadyjczycy ;]
Hint, jakby ktoś modele chciał rzeźbić: świetnie by pasowali 😉
brak determinacji to pomyłka?
Nie, po prostu nie są tak zdeterminowani – to cwani ludzie lasu a nie świry.