Tryki. To tak, jakby ktoś chciał pobawić się w CC a na Wilczarzy ochoty nie miał…
.
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 4
Maksymalny Rozmiar: 12
Próg Morale: 2
1 specjalista na 3 nie-specjalistów
Dostępny wyłącznie dla Klanu McGuire
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 9 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 27 |
Wyposażenie:Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Dowódca: Drużyna, Determinacja, Atak Wtórny, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2
Tryk: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 3-5
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 8 | 5 | 12 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 24 |
Wyposażenie:Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Determinacja, Atak Wtórny, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2
Tryk ze strzelbą: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 8 | 5 | 12 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 25 |
Wyposażenie:Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”, Strzelba Automatyczna B&G Mk. XIV “Mandible”
Umiejętności: Determinacja, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2
Kapral: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 8 | 5 | 12 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 25 |
Wyposażenie:Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Dowódca:Sekcja, Determinacja, Atak Wtórny, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2
Grenadier: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 8 | 5 | 12 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 24 |
Wyposażenie:Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Determinacja, Atak Wtórny, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2
Uwagi: Możliwość dokupienia granatów ręcznych z listy
Medyk: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 8 | 5 | 12 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 28 |
Wyposażenie:Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Determinacja, Atak Wtórny, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2, Medyk:5
Specjalista z Wyrzutnią Rakiet: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 8 | 5 | 12 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 36 |
Wyposażenie:Wyrzutnia Rakiet Mk. XIIC “Southpaw”, Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”
Umiejętności: Determinacja, Atak Grupowy, Szkolenie w Walce Wręcz:2, Zmysł Taktyczny:Osobisty
Broń
Miecz Łańcuchowy ASH-88 “Chainripper”
CC | Dam | AV |
0 | ST+4 | 0 |
Uwagi:Rozrywająca
Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
1 | 2 | -1 | – | – | – | 8 | 0 | 19 |
Strzelba Automatyczna B&G Mk. XIV “Mandible”
Wzornik | Celność | Dam | AV | Jam | Cluster |
strzelby automatycznej | +2 | 11 | 0 | 19 | 4 |
Wyrzutnia Rakiet Mk. XIIC “Southpaw”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1×2 | -2×2 | – | – | – | 14×2 | 2 | 19 |
Uwagi: Amunicja odłamkowa – mały wzornik wybuchu, AV 0, Dam 12
Myślałem, że Tryki to będą Barakudy… niezła niespodziewajka.
Barakudy też będą 😛
Poszarżowałeś trochę z przeklejaniem Pietia – nie każdy powinien mieć Atak Wtórny (RL i strzelba). Zaraz poprawię, przerób PrzybliżoneWartościPunktoweZCzapki 😉
Damn, przegapiłem. Poprawione już.
Japa się sama uśmiecha jak widzę Southpaw w takim oddziale. 🙂 Teraz po modyfikacji zgodnej z duchem RPG pasuje do tryków wręcz idealnie. A co do barakud to wreszcie będzie można powiedzieć, że ich piloci to szaleńcy, a nie snajperzy 🙂
Czy strzelanie z Wyrzutni Rakiet w wersji 4.0 będzie się jakoś różniło od reszty wersji ? Jakieś blokowania na celu czy coś ?
Czy deklaracja strzału i test na WS + modyfikator broni na tym zasięgu + 3 za ewentualne celowanie – osłony/dymy/pozycja strzelecka ?
W UWZ było dobrze, więc tak zostawimy.
Czyli zasada, że jak nie trafie o X na kostce to to X odejmowane jest od obrażeń nadal funkcjonuje ? Pietia pisał, że już od tego odeszliście…
Jak wyglądają pełne zasady na temat Wyrzutni Rakiet z UWZ ? Przeczytałem i angielski podręcznik i polskie tłumaczenie i nie ma tam nic specjalnego odnośnie wyrzutni – oprócz tego odejmowania obrażeń w przypadku nietrafienia w cel.
Nie funkcjonuje – gdyby funkcjonowało, wyrzutnie byłyby kosmicznie drogie.
Jak niby miałyby wyglądać zasady? Broń jak każda inna…
No to dobrze… liczyłem na to, ale wolałem zapytać czy czegoś specjalnego nie wymyśliliście.