W sumie wiele o Nassalach nie wiemy – pełnią jednak w Mrocznym Raju podobną rolę, co Nekromutanci w innych miejscach – regularnej piechoty, wysyłanej tam, gdzie Ożywieńczy Legioniści mogą okazać się za głupi.
Oddział:
Oddział podstawowy
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 11
Próg Morale: 4
1 specjalista na 4 nie-specjalistów
Mogą posiadać 1 wzmocnienia Biotechnologiczne lub Nekrobiotyczne
Centurion: nekrobiotyk, dowódca oddziału podstawowego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 9 | 5 | 12 | 3 | 2 | 5 | 3 | 19 | 2 | 25 |
Wyposażenie: Pistolet Voriche, Miecz Skalak, Maska Przeciwgazowa
Umiejętności: Survival: 2, Dowódca:Drużyna
Nassal: nekrobiotyk, żołnierz oddziału podstawowego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
8 | 8 | 2 | 8 | 3 | 1 | 5 | 3 | 18 | 2 | 16 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy Belzarach, Miecz Skalak, Maska Przeciwgazowa
Umiejętności: Survival: 2
Specjalista z Ciężkim Karabinem Maszynowym: nekrobiotyk, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
8 | 8 | 2 | 8 | 3 | 1 | 5 | 3 | 18 | 2 | 22 |
Wyposażenie: Ciężki Karabin Maszynowy Ashnagaroth, Miecz Skalak, Maska Przeciwgazowa
Umiejętności: Survival: 2
Łowca Czołgów: nekrobiotyk, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
8 | 8 | 2 | 8 | 3 | 1 | 5 | 3 | 18 | 2 | 22 |
Wyposażenie: Działko Meta, Miecz Skalak, Maska Przeciwgazowa
Umiejętności: Survival: 2, Zmysł Taktyczny:Osobisty
Piekielny Koroder: nekrobiotyk, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 6 | 5 | 8 | 3 | 2 | 6 | 4 | 20 | 3 | 35 |
Wyposażenie: Miotacz Kwasu, Piła Meatgrinder
Umiejętności: Survival:4, Strach:1
Broń
Bagnet Sectioner
CC | Dam | AV |
0 | S+6 | 0 |
Ciężki Karabin Maszynowy Ashnagaroth
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 3×3 | 2×2 | -1 | -3 | – | 13 | 1 | 18 |
Uwagi: brak
Działko Meta
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | -1 | -4 | -4 | – | 13×2 | 2 | 20 |
Uwagi: Energetyczny
Karabin Szturmowy Belzarach
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 1 | 1 | 0 | -4 | – | 11 | 0 | 18 |
Uwagi: wyposażony w Bagnet Sectioner
Miecz Skalak
CC | Dam | AV |
1 | ST+6 | 1 |
Miotacz Kwasu
CC | Wzornik | Dam | AV | Jam |
– | Średni MO | 10 | 0 | 20 |
Uwagi: zapalający, jeden strzał na turę
Piła Meatgrinder
CC | Dam | AV |
0 | ST+7 | 1 |
Uwagi:Zasięg:1, Rozrywająca
Pistolet Voriche
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
2 | 0x2 | 0 | – | – | – | 8 | 0 | 18 |
Pietia, planujecie wrzucić jakieś grunty dla Muchy ?
Nie jestem Pietią, ale ci odpowiem – będą.
Mucha ma w gruntach głośno-mówiących-legionistów, karnofagi, mniejszą wersję furii oraz kultystów.
Karnofagi to te same co u Algerotha ? Można ich w rozpisce użyć ??
Tak, planuję wrzucić – spokojnie 😛 . Karnofagi te same.
Robiłem sobie rozpiski Capitolu i … porównywałem ich jednostki (nie biorąc pod uwagę wsparcia, bo nie ma kosztów) z jednostkami innych korporacji (wychodzą średnio) i doszedłem do wniosku, że Naloty (prawie każdy odział ma Wysuniętego Obserwatora) w wersji 4.0 muszą być grywalne i efektywne – bo inaczej, to ciężko będzie grać tą korporacją.
1) Ceny są z dupy
2) Wsparcie ma być mocną stroną Capitolu
3) Oddziały Capitolu będą miały największe możliwości wzięcia wyposażenia dodatkowego – chłopaki mają tradycję przynoszenia z domu/dokupowania nieregulaminowej broni/gadżetów
4) Capitol to nie armia dla Bau-komanderów, będzie wymagać manewru i kombinowania żeby sprawnie działać.
;] No to Capitol będzie prawdziwą klimatyczną US ARMY ;] … banda GEARDO z masą lanserskiego szpeju, która stawia na wsparcie i lotnictwo ;]
Słodko…. już teraz spróbuje nimi tak pograć.
A co do Muchy…. WOW – czy to dla mnie jakiś prezent na dzień ojca 😀 ?? prosiłem o jakiś oddział a tu 4 nowe wpisy.
Capitol JEST klasyczną US Army 😛 . No, z drobnymi zmianami…
Co do Muchy – to nie prezent na dzień ojca, po prostu legion trochę do tyłu z publikacjami jest, więc nadganiam a skopiowanie tych wpisów, które u Algiego są identyczne to żadna filozofia 😛 . Także nowy wpis jest jeden…
Pytanie:
Jakich tu planujecie wrzucić bohaterów imiennych i jak to jest z tym Mrocznym Rajem, będa osobną armią prócz pozostałych Bóstw Ciemnoty?
Valpi będzie tu właśnie. I inne tałatajstwo z Dark Edenu. I tak, to osobna armia.
Bardzo fajny grunt. Jakie figsy na nich ?
Coś z mieczem i z dużym bagnetem na karabinie 😛
Może skrzyżowanie beastmenów z imperial regularsami ?
byle w maskach pgaz
najważniejsze są chyba jednak kopyta
wygląd jakby kto pytał:
co do figurek, beastmani przy odrobinie pracy bedą ok, a co główek:
lub
linki do strony z główkami na Max Mini:
http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=18
http://www.maxmini.eu/store/index.php?main_page=product_info&cPath=12&products_id=133