Paskudy z innego świata
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 4
Maksymalny Rozmiar: 8
Próg Morale: 3
Intruz: nadnaturalny, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 2-4
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 9 | 4 | 12 | 3 | 2 | 5 | 4 | 20 | 2 | 36 |
Wyposażenie: Dysk Jakht, Miecz Vassht
Umiejętności: Skradnie Się: 2, Widzenie w Ciemności, Regeneracja: 5, Atak Wtórny, Determinacja
Intruz Grenadier: nadnaturalny, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 9 | 4 | 12 | 3 | 2 | 5 | 4 | 20 | 2 | 36 |
Wyposażenie: Dysk Jakht, Miecz Vassht
Umiejętności: Skradnie Się: 2, Widzenie w Ciemności, Regeneracja: 5, Atak Wtórny, Determinacja
Uwagi:Możliwość dokupienia granatów z listy
Intruz Saper: nadnaturalny, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 9 | 4 | 12 | 3 | 2 | 5 | 4 | 20 | 2 | 39 |
Wyposażenie: Dysk Jakht, Miecz Vassht, Ładunek Przeciwpancerny
Umiejętności: Skradnie Się: 2, Widzenie w Ciemności, Regeneracja: 5, Atak Wtórny, Determinacja, Trening Saperski
Słoneczny Tancerz z Callisto: nadnaturalny, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 4 | 12 | 3 | 2 | 5 | 4 | 20 | 2 | 44 |
Wyposażenie: Dysk Jakht, Karabin Snajperski Zracth
Umiejętności: Skradnie Się: 2, Widzenie w Ciemności, Regeneracja: 5, Snajper, Determinacja
Broń
Dysk Jakht
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
-1 | 1 | 2 | – | – | – | 8 | 0 | 18 |
Uwagi:Rozrywający
Karabin Wyborowy Zracth
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 12 | 0 | 20 |
Ładunek przeciwpancerny
CC | Dam | AV |
0 | 12×2 | 2 |
Miecz Vassht
CC | Dam | AV |
0 | ST+7 | 1 |
Średnia ta snajperka….
Czy Słoneczny Tancerz z Callisto nie powinien mieć umiejętności pozwalającej zawsze być w zasięgu dowodzenia ? Reszta kolegów będzie raczej dążyła do Walki Wręcz.. (mimo tych fajnych dysków)
Pomyśl o nim, jak o snajperce Etoilesek – ma podobną rolę i podobną broń. Wspiera swój oddział z bardzo bliska.
Żaden z nich nie jest specem ?
Żaden
Pietia to czy ten dysk ma Dam 10, Jam 20 czy Dam 8, Jam 18 (jak u Desparyty i Zdobywcy)?
Taki sam. Coś mi się przy C&P musiało machnąć.
A czy regeneracja tych panów na 5 nie jest za wysoka??
Za wysoka? Powinno być co najmniej 10 🙂
Co z tą specjalną zasadą dla modeli które mają atak wtórny i nie mogą w nim użyć broni miotanej (np. Intruzi i ich dyski)
2 razy walą z 1 broni, tak jak z Rycerzem Płonącego Miecza (pistolet i miecz 2ręczny).
Co zaś, kiedy jedna broń się zatnie (ma miecz i pistolet, albo 2 pistolety jak Antagoni z Desperado)? Pistolet może się zaciąć w walce wręcz?
Pietia kiedyś napominał, że wymyślą specjalną zasadę dla nich, Skrytobójców i innych modeli które mają atak wtórny, a nie mogą broni strzeleckiej użyć w nim z powodu braku współczynnika WW. Już wiesz czemu przypominam?
Jak pistolet się zatnie w walce wręcz, to bije się nim ludzi po głowach (atak naturalny – na bazowej WW z obrażeniami S+0).
Że o co ci chodzi???
Zacznę od początku. Intruzi/Nefaryta Semai/Desparyta/Skrytobójca itp mają dyski/shurikeny/itp (żadne pistolety), tych broni nie można użyć w walce wręcz (czyli ataku wtórnym), bo nie mają współczynnika WW w statystykach. Pietia lub Ty kiedyś w jakimś wątku bodajże tu na forum, wspominał, że wymyśli jakąś zasadę specjalną dla tych modeli by mogły w ataku wtórnym użyć dysków/shurikenów/itp.
Odpisałem na pytanie Sarumana.
Zasada kiedyś się pojawi.
może ja jestem dziwny, ale dla mnie oczywistym jest że walą 2 razy tym co mają tak jak facet z mieczem dwuręcznym.
Chodzi o to, żeby po zabiciu pierwszego celu mogli rzucić dyskiem/shurikenem w drugi.
Na moje rozumowanie w CC walą dwa razy mieczem. Jeśli uda im sie zabić cel pierwszym ciosem mogą rzucić dyskiem w coś dalej w ataku wtórnym. Może jest to nie intuicyjne. Sprawdzę dokładnie zapisy. Jakby co się poprawi :>
Edit-> Ok widze problem 😛
Zmieniono dysk. Mniej problemów z atakiem wtórnym.