Sons of Anarchy…
Oddział:
Elitarny oddział wsparcia
Minimalny Rozmiar: 2 (wliczając pojazdy)
Maksymalny Rozmiar: 8 (wliczając pojazdy)
Próg Morale: 2 (wliczając pojazdy)
Wódz: śmiertelnik, dowódca elitarnego oddziału wsparcia, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
13 | 9 | 6 | 14 | 3 | 1 | 6 | 3 | 18 | 2 | 40 |
Wyposażenie:Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”, Miecz Claymore
Umiejętności: Dowódca:Drużyna, Determinacja, Cięcie w przelocie, Nieczysta Walka
Uwagi:Może wymienić Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor” na Pistolet P60 “Punisher” za dopłatą +1pkt, Miecz Claymore na Miecz Violator lub Miecz Runiczny.
Kierowca Fenrisa: śmiertelnik, żołnierz elitarnego oddziału wsparcia, opcjonalny 0-3
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 9 | 6 | 13 | 3 | 1 | 6 | 3 | 18 | 2 | 37 |
Wyposażenie:Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”, Miecz Punisher
Umiejętności: Determinacja, Cięcie w przelocie, Nieczysta Walka
Uwagi:Może wymienić Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor” na Pistolet P60 “Punisher” za dopłatą +1pkt.
Grenadier: śmiertelnik, żołnierz elitarnego oddziału wsparcia, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 9 | 6 | 13 | 3 | 1 | 6 | 3 | 18 | 2 | 42 |
Wyposażenie:Granatnik Howler, Miecz Punisher
Umiejętności: Determinacja, Cięcie w przelocie, Nieczysta Walka
Kierowca z miotaczem ognia: śmiertelnik, żołnierz elitarnego oddziału wsparcia, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 9 | 6 | 13 | 3 | 1 | 6 | 3 | 18 | 2 | 52 |
Wyposażenie:Lekki Miotacz Ognia PSA Mk. LXIV, Miecz Punisher
Umiejętności: Determinacja, Cięcie w przelocie, Nieczysta Walka
Motor Fenris: kołowy pojazd otwarty, wymagany 1 na każdego członka oddziału
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
2 | 6 | 18 | 3 | 10 |
Wyposażenie: –
Umiejętności: –
Broń
Granatnik Howler
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | -1 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi spec – zależy od typu używanej amunicji
Lekki Miotacz Ognia PSA Mk. LXIV
CC | Wzornik | Dam | AV | Jam |
– | Mały MO | 8 | 0 | 20 |
Uwagi:zapalający
Miecz Claymore
CC | Dam | AV |
+0 | ST+9 | 1 |
Uwagi:Zamaszysty Cios, Dwuręczny
Miecz Punisher
CC | Dam | AV |
+1 | ST+6 | 0 |
Miecz Runiczny
CC | Dam | AV |
+1 | ST+8 | 1 |
Uwagi:Zamaszysty Cios, Dwuręczny, Mordercza dla nekrobiotyków i nekroorganików: +3
Miecz Violator
CC | Dam | AV |
+0 | ST+8 | 1 |
Uwagi:Energetyczny, Dwuręczny
Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
1 | 2 | -1 | – | – | – | 8 | 0 | 19 |
Pistolet P60 “Punisher”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
0 | 1 | 1 | – | – | – | 10 | 0 | 20 |
No, to “regularny” Imperial macie w całości (tzn. bez C&A, Personalities i list z nimi związanych – ale to osobna bajka).
Dzięki!
Macie u mnie po piwie.
Bardzo fajny oddział się zrobił.
przyszedł dziś do mnie drugi fenris. I już jest regulaminowa drużynka, jeszcze potrzebuję dwa co by maxa móc wystawić. Ma ktoś na zbyciu?
Czy zasady dotyczące pojazdów będą te z UWZ? Czy też je zmienicie?
Dlaczego kierowcy Fenrisów są o tyle drożsi od kierowków Jeży ? Mają gorsze uzbrojenie, a jedynie dostali Determinację i Cięcie w przelocie ? czy to aż tyle kosztuje ?
Tylko nie piszcie, że ceny są z dupy ;]
Bo tak z liczenia wyszło. Poza tym już kiedyś mówiłem, żeby mi teraz cenami głowy nie zawracać :P.
Kiedy będą gadżety do sapera? co może itd. bo bym chciał wiedzieć czy opłaca mi się konwertować modele żeby wyglądali jak saperzy.
Wiecie o co chodzi 🙂
p.s. fajnie by było jakby saper oprócz ładunkami zajmował się inżynierią polową: stawiał wały z worków z piaskiem, zasieki, stanowiska ogniowe lub nawet okopy. Byłby wtedy przydatny 🙂
Żyjecie ??
Ja nie żyję. A saperów mieć warto.
@Wolfu – byłby wtedy przegięty i tak drogi punktowo, że nikt by go nie wystawiał 😉 Nie wspomnę o absurdzie kopania okopów/budowy stanowisk umocnionych w kilka-kilkanaście minut góra 😉
@Szczur co do absurdu to przeszedłem podstawowe szkolenie saperskie w wojsku i powiem ze okop na “stara” buduje się w 25 min bo sami w 2 robiliśmy. Na trawie wyznaczasz kwadrat, na każdym rogu wywiercasz długim prętem na 1,5m otwór (tyle ma pręt i wygląda jak korkociąg – ruska technologia 🙂 ), do każdego wkładasz ładunek i to najprostszy bo odpalany na ląd. Odpalasz i w nogi. I masz ogromna dziure do której wskakujesz i łopatką piechoty uklepujesz boki i rozgarniasz ziemie. potem wjeżdża “star” i cały dół z samochodem przykrywasz siatka maskująca. Wygląda jak mały pagórek i dodam że też byłem w szoku jak zobaczyłem to pierwszy raz. To tyle Już nie zaśmiecam
No i świetnie, właśnie skończyła się bitwa – w tym jest problem co do absurdu. Potyczka w WZ to skala kilkunastu minut na całość góra.
Przy okazji – opcja wystawiania okopów była w 2ed. Nikt z niej nie korzystał (z wyjątkiem wyżej podpisanego). Co nie zmienia faktu, że była przegięta i osobiście nie planuje, żeby pojawiała się z powrotem.
W scenariuszu w jakiejś postaci – proszę bardzo.
Hej, co jest grane ? Czemu taki długi przestój macie ? Projekt nie został chyba porzucony ?
Długi przestój mamy, bo Pietia nie ma czasu.
hmm a czy zostawicie/rozszerzycie zasady z UWZ do rozwalania dziur w ścianach ew. całych budynków? jak dlamnie to było super, Blitzerzy, łup i nagle mamy drzwi wejsciowe do budynku:D
W zasadzie tak
Jak jeździ/skręca ten motor? Zastanawiam się jak skutecznie użyć to Cięcie w Przelocie 🙂