Szał – podlegają niemu teraz Bestie i Przyzwani. Oznacza to np. Templariuszy Ilian i większą część armii Ilian. Templariusze mogą jednak nadal używać Dowodzenia Nefaryty do testów jak zwykle.
Niewidoczny Zabójca – daje Skradnie:6 nie Skradanie:8
Dopisano do modeli używających Nekrobiotyki że mogą jej używać
Dopisać do Semai i kultystów ze mogą brać Load Outy a dokładniej amunicje korporacyjną i gadżety do broni korporacyjne
Zmianie ulegną Autocannony, tzn zgubią obrażenia x2. Ale nie miałem czasu tego wszędzie zmienić…
Zmiany Zmiany dalsza część
Semai:
Dysydenci – Otrzymali możliwość zamiany Kratacha na Pistolet Voriche i Nóż
Intruzi z Calisto – Skradanie: 2
Grabieżcy Dusz – Skradanie: 2
Zdobywca z Calisto – Skradanie: 3
Nefaryta Semai – Skradanie: 4
Necromagus Semai – Skradanie: 2
Desparyta – Skradanie: 3
Heretycy korporacyjni kosztują +3 pkt nie +7 pkt
Zmiana w broni:
Vassht Sword AV: 1
Mishima
Bezimienni – Otrzymali zdolność Karna Kompania, stracili Determinację. Otrzymali Próg Morale: 0
Mnisi Polującego Tygrysa ? Skradanie: 1
Tygrysie Smoki Mistrz Włóczni – Otrzymał +1 WD, koszt 30
Kroczący w Cieniu-Skradanie: 2
Algeroth
Kosiarz Dusz – Skradanie: 4, otrzymał Mroczna Harmonia:1, Moc 9, Koszt 30
W innych Armiach skradanie również ulegnie zmianie w związku z zmianami w wykrywaniu. Ale na ten moment jest jak jest 😛 Będzie poprawione ASAP.
Do zmian autocannonów – mam nadzieje, że poprawi im sie celność bo np. Deathlockdrum z takimi minusami i obrazeniami x1 to będzie kiszka ;\
1) Templariusze i Łowca Dzikiego Gonu może używać Dw Nefaryty?
2) Niewidoczny Zabójca przy nowej wersji wykrywania będzie nieźle mieszał. To chyba w takim razie jego koszt pójdzie w górę?
3) Heretycy nie mogą brać np. strojów na ATS, miny magnetycznej czy panzerfausta, tylko celowniki i amunicję?
4) Nekromagus dalej ma skradanie:4 na blogu.
5) kultyści starego kręgu nie mają dopisane, że mogą wziąć ulepszenia.
6) nie miecz Voriche tylko miecz Vassht dostał AV1.
7) Sensei Tygrysów też ma skradanie:1?
Będzie na 100% wyższy DAM. Co do reszty – się okaże się.
1) zgodnie z tym co jest zapisane w oddziale (bo jest od update’u)
2) Na razie nic sie w koszcie nie zmienia, dotyczy to 2 modeli a właściwie jednego tego samego w dwóch armiach i za każdym razem jednego na armię
3) Tak, bo część z nich może brać ulepszenia legionu
4) Fix
5) Fix
6) Fix 😛
7) Bynajmniej, ma Skradanie: 3.
Co do Autocanonów, to nadal są celniejsze niż RL. Ale zmiana z mnożnikiem jest do przetestowania, możliwe że ulegnie zmianie coś jeszcze (w Autocannonach oczywiście).
Czy użycie zaklęcia/techniki w stylu teleportu albo leczenia będą powodowały wyjście z ukrycia?
Aha, korporacyjni zdrajcy też podchodzą pod amunicje korporacyjną i gadżety do broni korporacyjnej?
Złego słowa użyłem, nie zdrajcy ale korporacyjni heretycy, bo nie ma napisane.
Przydałaby się opcja “edytuj post”.
Nowicjusze Ilian nie mogą brać korporacyjnych Load-outóW?
Może mnożnik x2 na PB,SR, i MR? Wtedy mamy coś pomiędzy CKM’em a starszym działkiem. Traci impet na większej odległości, w stosunku do RL, nie kosi tak piechoty jak CKM na PB, ale ma podobny power przeciwko 2W piechocie.
A działka na Orkach i Victorach itp.? też stracą mnożnik? Bo są jednak bardziej przegięte niż kolesie z DLD. ;/
Heretycy z korporacji w Semai mają dostęp do tego ekwipunku który mogą brać normalnie. W końcu to oddziały Korporacyjne po właściwej stronie barykady.
Nowicjusze Ilian sprawdzę, jeśli maja Invadery to mogą brać load outy jak inni nowicjusze.
Działa na orkach stracą mnożnik na 17284%.
Czy użycie zaklęcia/techniki w stylu teleportu albo leczenia będą powodowały wyjście z ukrycia?
Oczywiście, są podane akcje jakie można wykonać podczas skradanki bez zdradzenia się. Z technikami będzie tak samo – najwyżej później się gdzieś uszczegółowi, które nie powodują utraty ukrycia.
Co do AC – nie ma co się emocjonować, wejdzie fix w pełni to będziecie mogli pisać co o nim uważacie.
będą jakieś rozszerzenia zasad dla miotaczy ognia i innych broni na które wpływ może mieć strzelanie z góry? Puki co mało takich makiet, ale sam nie raz grałem i właśnie robię miasto – gdzie niektóre budynki mają i 5 pięter w sumie 30cm wysokości – i trochę dziwne jak np. waląc z dachu okazuje się, że jesteśmy poza zasięgiem.
Inna sprawa, że przed oczami staje Sędzia Dredd – “Nie boisz się? – Hmm, ich broń ma zasięg skuteczny 100m, strzelają z X piętra, mogą co najwyżej zadrapać mi kamizelkę” czy jakoś tak to było 😛
Saruman-> Obawiam się że jeśli chodzi o zasięg to nie jest kwestią “dotarcia” pocisku na zasięg a o jego celność. Prościej: Pociski dolatują ale na 100% nie trafiają.
Jak kiedyś będziemy mieli nadmiar wolnego czasu, to się zbierze zasady do walk w budynkach, na razie zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest założenie, że FT nie dociera, inaczej FT na desantowane na dachy budynków zrobiłyby się nagle za fajne.
Nie taki znowu drobny ten update !
Vasht ma AV, a dysydenci mogą wymienić badziewny kratacz na broń z mnożnikiem na PB. To daje Semaiowi nadzieję, może sobie go powinienem zostawić.
Aż się przyjemnie poprawia na kartkach AV0 na AV1 na Vashtach.
Przy tej okazji zobaczyłem, że Nefaryta miał już wcześniej skradanie się 4 – może wyższe mu chcieliście dać ?
Nie, akurat przed zmianą miał 4 a po zmianie wykrywania też wyszło ze ma 4 🙂
Jak modyfikowaliście modele ze skradanie to zerknijcie też na Bractwo – tam nic się nie zmienia ?
Pewnie zmienia. W wolnej chwili zerkne (jutro pewnie).
Autocanony zgubią mnożniki?;>