Legion Ciemności
– Razyda ma Atak wręcz: 14, dodano AV:1
– Pretoriański Behemot ma Atak Wręcz 13, dodano AV:1, możliwość ulepszenia do AV:2
– Merkuriańska Ohyda ma Atak Wręcz 12, dodano AV:1, możliwość ulepszenia do AV:2
– Kolos Zarazy ma Atak Wręcz 13, dodano AV:1, możliwość ulepszenia do AV:2
– Starożytny Kairath ma Atak Wręcz 13, dodano AV:1
– Podmieniec (Ilian) w formie bojowej ma Atak Wręcz 12(x2), dodano AV:1
– Naskańska Razyda ma Atak wręcz 14, dodano AV:1
– Phishe (Dark Eden) ma Atak wręcz 16, dodano AV:1, możliwość ulepszenia do AV:2 lub zamaszystego ciosu
– Ikonoklasta ma Atak wręcz 16, dodano AV:1, możliwość ulepszenia do AV:2 lub zamaszystego ciosu
– Kairathy – dodano umiejętność Wspinaczka, koszt +2 pkt
– Starożytny Kairath – dodano umiejętność Wspinaczka, koszt +2 pkt
– Niepokalane Furie, koszt 28 pkt
– Dowódca Niepokalanych Furii 40 pkt
– Metropolitański Prorok – napisany po części od nowa
– Rewizor – dodane 1 na 500 pkt (bo o czym zapominają ludzie to też ma Drapieżne narodziny, choć miększy jest)
Zasady
– Zmieniono nieco działanie Treningu Partyzanckiego:2 –>> LINK
(ciekawe co wy na to 😀 nam się wydaje to lepszym rozwiązaniem niż żetony fałszywe/prawdziwe, choć to tez było rozważane)
– Klaryfikacje w zdolności Drapieżne Narodziny (spore zmiany) –>>LINK
– W najbliższym czasie zmianie ulegną zdolności armijne (dla poszczególnych armii), na razie zmienił się ich opis i sposób używania
Mishima
– Dodano Samurajom możliwość wykupienia szkoleń
A czy Samuraje Bushido i Fenixa też się będą mogli czegoś takiego spodziewać?
Nie? a na pewno nie szkoleń. Bushido mają wystarczająco dużo. Feniksy moga (nie muszą) się doczekać jakiejś zmiany ekwipunku. Na razie uważam że jest zbędna, ale niektórzy marudzą.
Po co Pretoriański Behemot może mieć ulepszoną Walkę Wręcz do AV2 skoro jego Azogar ma AV2 ??
Merkuriańska chyba nie ma zmian.. no i trzeba uściślić czy to Ochyda czy Ohyda 🙂 bo przycisk Szukaj się gubi 😀
Prorok dostał AV1 na WW?? Przecież to jeszcze go dopakowało…
Czy Prorok może w WW 2 razy uderzyć łapką (AV1)?
Drapieżne Narodziny mocno uściślone… teraz ciężej będzie się przyczepić do powergameowości.
Natomiast Trenign Partyzancki:2 – to nie czaje zmian? To 16 cali od strefy rozstawienia ? To chyba MOOOOCNA zmiana. Na mniejszych stołach – mniejsze bitwy, są nie do wystawienia 🙂
To odpowiadam po kolei:
Pretoriański Behemot – Azogarem nie może wykonywać obu ataków w ataku wtórnym. Nie mówie ze w jego przypadku ulepszenie jest mega konieczne.
Merkuriańska Ohyda – poprawione zarówno AV jak i nazwa. Prawidłowo jest Ohyda.
Prorok – Tak dostał AV, tak podpakowało go to. W walce wręcz raz uderza pistoletem raz ręką (z Zabójczym Ciosem). Tak więc najbardziej najpierw się opłaca uderzyć Atakiem Wręcz i jak mu sie uda zabić to co zabił strzelić do modelów obok, jak nie zabije czegoś atakiem wręcz to przyłożyć pistoletem).
Trening Partyzancki 2: – zmiana jest tutaj:
“Modele urządzające zasadzkę nie mogą być aktywowane w pierwszej rundzie gry. W pierwszej rundzie gry nie mogą same się ujawnić, a odkryte zaraz po rozstawieniu są oznaczane jako aktywowane w tej rundzie.
Od drugiej rundy mogą być aktywowane normalnie niezależnie od tego czy zostaną odkryte czy same się ujawnią.”
To Ohyda w końcu może podnieść sobie Atak Wręcz do AV2? Bo nie widać tego u niej, żadnego kosztu pkt, nic.
“Szkolenie na Wenus ? wszyscy otrzymują umiejętność Szturm”
Nie wiem czy nie lepiej zamiast Szturmu mogliby mieć Survival.
Oj tam… marudzisz 😛 (co do Ohydy to masz rację, poprawiałem swój błąd i poprawiłem źle :>)
Co do szkolenia na Wenus – odnosi się to doktryny wojennej Maru a nie do samego biegania po lesie.
Pozwole sobie byc upierdliwy ale po jakiego grzyba behemotowi i kolosowi zarazy atak wręcz wykupywany z AV 2/1 skoro na standardzie mają broń z lepszymi obrażeniami i AV 2 ? Swoją drogą aż mnie boli jak widzę ze ezoghul ma tylko zwykły miecz z av 1. Mysleliscie żeby to była np odmiana typu ” wielkie wyjące ostrze” z av 2 właśnie. Koleś jest wielkości EDDa/huraka a av 2 mają nekro-rękawice na małutkich modelach Ro 2. Akurat dla ezoghula ta zmiana przydała by sie bardziej. Własnie doczytałem komenty wyżej. Tak nie może uzyć azogara ale ma decimatora z AV 2.
Po co Kolosowi? Hmmm atakuje cokolwiek z CP1/2 to mogę go tylko zadrapać azogharem, a atak wtórny mogę se wsadzić w dupe.
Nie rozumiem cie. Czy jak model jest wyposażony tylko w jedną broń do WW i ma atak wtórny to nie wykonuje go włąśnie tą bronią ? Czy w takim wypadku samuraj bushido wyposazony w katanę musi wykonać jeden atak mieczem a drugi łapką ?
dobra nie bylo pytania. Ma z av 1 na standardzie moj blad.
Ja za kolegą jasion. NIe prosze o podniesienie AV dla ezoghul na mieczyku, ale choćby możliwość wykonania zamaszystego. Czasem brakuje czegoś jak się w piechote człowiek nim wpakuje.
Fajnie nabiera to wszystko kolorków – te dodatki dla samurajów czy rozbujników czy raka są mega.
Tylko tak patrze i trochę się boje – w kwestii dowódców ale też ogulnie, czy trochę klimat nie zostanie zagrożony przez grywalność. Tj.
Wcześniej gdy np. Mishima maiła Lorda i mało dowódców oddziałów jak i kompanii – był ten klimat “feudalny”
Bauhaus, z zakonami do których nikt się nie wtrynia.
Mroczny Raj, z przepakami ale bez dowódców.
Capitol i Imperial z wojskową strukturą dowodzenia, ale i stowarzyszone klany.
Może są w planach indywidualne opcje np. w ramach dowódcy batalionu?
Mishima np. bardziej na ilość oddziałów a nie ich dowódców – w końcu np. taki oddział samurajów to w zasadzie zbieranina dowódców/panów feudalnych niskiej rangi, nad którymi nie do końca można mieć pełną kontrolę.
Nie czepiam się tylko, tak piszę.
Nie, tam raczej była silniejsza relacja między wasalem a feudałem niż w Europie. A dowódców daimyo miał dużo i często ich zmieniał.
Mi tylko w Mishime brakuje jakiegoś komunistycznego odłamu. Aż się prosi o maoistycznych buntowników. Aż dziwne, że goście z Target Games na to nie wpadli. Pierwsza rzecz jaka mi przychodzi do głowy jak myślę Daleki Wschód to komunizm.