Nazwa: Animacja Martwego
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 6? cali.
Cel: –
Stopień Trudności: –
Akcje: 1
Efekt: Jedne szczątki śmiertelnika w zasięgu zostają wskrzeszone. Na koniec rundy wstają jako Błogosławiony Legionista. Zaklęcie nie wymaga testu mocy, wychodzi automatycznie.
Nazwa: Infekcja
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Model
Stopień Trudności: 1
Akcje: 2
Efekt: Każdy model pod wzornikiem otrzymuje obrażenie środowiskowe ATS 9. Każdy zabity śmiertelnik wstaje pod koniec rundy jako Błogosławiony Legionista. Nie działa na pojazdy, modele Nekroorganiczne oraz AI.
Nazwa: Pasożyt
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali, Pole Widzenia
Cel: Model
Stopień Trudności: 1
Akcje: 2
Efekt: Wybrany model odnosi obrażenia 14×2 (AV 1). Jeśli cel zginie, modele z jego oddziału muszą wykonać test morale.
Dar nie działa na pojazdy, modele AI oraz modele o rozmiarze 4+.
Nazwa: Plugawe Pożarcie
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Dotyk
Cel: Model
Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Efekt: Jeśli ofiara nie zda testu Mocy otrzymuje dwie rany a użytkownik daru leczy jeden punkt żywotności jeśli był ranny.
Nazwa: Dotyk Demnogonisa
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 0
Efekt: Użytkownik daru do początku następnej aktywacji otrzymuje zdolność Aura Rozkładu 16( 2?).
Nazwa: Ożywcza Zaraza
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12? cali, Pole Widzenia
Cel: Model
Stopień Trudności: 2
Akcje: 1
Efekt: Celem Daru jest jeden przyjazny oddział. Do końca rundy wszystkie modele Nekroorganiczne w oddziale otrzymują premię +1 do Walki Wręcz, +1 do Walki Strzeleckiej oraz mogą wykonywać akcję Biegu.