Nazwa: Wizja Przyszłości
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Specjalny
Cel: –
Stopień Trudności: 4
Akcje: 1
Efekt: Jeśli użycie daru będzie udane przeciwnik musi zadeklarować jaki oddział (lub model pojedynczy) będzie aktywował jako następny. Nie może zmienić deklaracji. Przeciwnik może aktywować inny oddział niż deklarował jedynie w przypadku gdy przed deklarowaną aktywacją oddział przestanie istnieć (wszyscy zginą lub np. nie zdadzą testu Złamania i zostaną zdjęci ze stołu).
Kilkukrotne użycie daru nie kumuluje się, tzn. przeciwnik deklaruje aktywację tylko jednego następnego oddziału niezależnie od tego ile razy dar zostanie rzucony.
Nazwa: Przewidywanie
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: Model
Stopień Trudności: 2
Efekt: Jeśli użycie daru będzie udane użytkownik będzie mógł w tej aktywacji przerzucić jedna kość k20 podczas dowolnego testu cechy: Walki Wręcz, Walki Strzeleckiej, Mocy, Dowodzenia, Pancerza.
Nazwa: Przelanie Wizji
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 3
Akcje: 2
Efekt: Rzucający przelewa okropne wizje do umysły ofiary (jeden model). Jeśli cel daru nie zda testu Mocy traci jedną ranę. Dar ignoruje zdolność Ciężki pancerz.
Nie działa na modele odporne na morale i modele AI.
Nazwa: Mentalny Krzyk
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Średni wzornik miotacza ognia
Cel: Model
Stopień Trudności: 2
Akcje: 2
Efekt: Wszystkie modele pod wzornikiem muszą wykonać test Dowodzenia z karą-2 lub otrzymują ranę.
Modele śmiertelników które zginą od tego daru wstają na koniec rundy jako Opętani Legioniści. Dar nie działa na AI i modele odporne na morale.
Nazwa: Dezorientacja
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali, Pole Widzenia
Cel: Model
Stopień Trudności: 4
Akcje: 1
Efekt: Jeśli cel Daru nie zda testu Mocy traci wszystkie akcje i jest oznaczany jako aktywowany. Dar nie działa na pojazdy, AI i modele Nekroorganiczne.
Nazwa: Skowyt Muawijhe
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 6? cali
Cel: –
Stopień Trudności: 3
Akcje: 1
Efekt: Wszystkie modele przeciwnika w zasięgu zaklęcia (promień 6? cali) muszą wykonać test Morale z karą -4 do dowodzenia. Modele które obleją test i nie zostały Złamane nie odczuwają Przygniecenia Ogniem lub Paniki. Zamiast tego na początku następnej aktywacji zamiast normalnych efektów Morale rzucają na Tabelkę Szału.
Mentalny Krzyk i Skowyt Muawijhe działają na pojazdy i ignorują CP? Bo nie pisze.
Mentalny Krzyk dodano na co działa.
Skowyt działa na morale, więc nie wiem co ma do tego CP. 🙂