Spece od walki z bydlaczkami Legionu. I nie tylko…
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 12
Próg Morale: 3
Sa-Janto Tygrysich Smoków: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
13 | 7 | 4 | 13 | 3 | 1 | 6 | 3 | 21 | 2 | 28 |
Wyposażenie:Karabinek “Windrider”, Naginata “Niosąca Zmierzch”
Umiejętności: Szkolenie w Walce Wręcz:2, Determinacja, Infiltracja:2, Dowódca:Drużyna
Tygrysi Smok: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 7 | 4 | 12 | 3 | 1 | 6 | 3 | 21 | 2 | 25 |
Wyposażenie:Karabinek “Windrider”, Naginata “Niosąca Zmierzch”
Umiejętności: Szkolenie w Walce Wręcz:2, Determinacja, Infiltracja:2
Radiooperator: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 7 | 4 | 12 | 3 | 1 | 6 | 3 | 21 | 2 | 28 |
Wyposażenie:Karabinek “Windrider”, Naginata “Niosąca Zmierzch”
Umiejętności: Szkolenie w Walce Wręcz:2, Determinacja, Infiltracja:2, Wysunięty Obserwator
Chorąży: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 7 | 4 | 12 | 3 | 1 | 6 | 3 | 21 | 2 | 28 |
Wyposażenie:Karabinek “Windrider”, Naginata “Niosąca Zmierzch”
Umiejętności: Szkolenie w Walce Wręcz:2, Infiltracja:2, Determinacja, Dowódca:Sekcja, Inspiracja:2
Łowca Czołgów: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
12 | 8 | 4 | 12 | 3 | 1 | 6 | 3 | 21 | 2 | 36 |
Wyposażenie:Karabinek Rakietowy “Kieł Demona”, Naginata “Niosąca Zmierzch”
Umiejętności: Szkolenie w Walce Wręcz:2, Determinacja, Infiltracja:2, Zmysł Taktyczny:Osobisty
Mistrz Włóczni: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
13 | 7 | 9 | 12 | 3 | 2 | 6 | 3 | 21 | 2 | 32 |
Wyposażenie:Karabinek “Windrider”, Naginata “Niosąca Zmierzch”
Umiejętności:Szkolenie w Walce Wręcz:2, Determinacja, Infiltracja:2, Zaciekłość, Moc Ki
Broń
Granatnik Podwieszany Tambu GL
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 0 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi spec – zależy od typu używanej amunicji
Karabinek Rakietowy “Kieł Demona”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | -2 | -3 | -3 | – | 15×2 | 2 | 18 |
Karabinek Tambu No. 4 “Windrider”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | V | J |
0 | 0x2 | 1 | 0 | – | – | 7 | 0 | 18 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany Tambu GL, Broń Szturmowa
Naginata “Niosąca Zmierzch”
CC | Dam | AV |
1 | ST+8 | 1 |
Uwagi:Zasięg:1, Dwuręczna, Energetyczna
Kieł demona ma AV=0? Nie przypadkiem 2 powinno być ?
I w sumie modele które mają iść do walki wręcz muszą zaczynać w MP jeśli jakiejś osłony nie mają? Trochę słabo to wygląda.
Marudzisz. 🙂 zmienie na Infiltracje:2 i podniose koszt 🙂
Co do AV to literówka, powinno być AV:2.
No i gitara. Ale góra o 1 pkt 😉
Się zobaczy 😉
Tylko pytanie kiedy. Chciałbym już testować na infiltracji:2 i odpowiednim kosztem. Powiem jednak że w obecnym kształcie wolał bym aby zostali. Przynajmniej pakują się na naginaty a nie prują z przekoks karabinków.
Swoją drogą czy w ten koszt modeli są wliczone ostanie zmiany co do Broni AV?
Nie są. Nie chciałem tworzyć sytuacji że część oddziałów ma wliczone koszty AV a część nie. Nikt by sie w tym potem nie połapał.
Infiltracja 2 pojawi się dziś. Wraz z kosztem.
Tu jak i u Bohatera brakuje Granatnika Podwieszanego Tambu GL
Sa-Janto aż o 11 pkt droższy od szeregowego fiu, fiu 🙂
I chyba Mistrz Włóczki zgubił atak wtórny. W takim wypadku koszt trochę mocno zawyżony.
Oj tam oj tam 😛
Co ja bym bez was zrobił :>
Koszty są już prawidłowe. Mistrz Włóczni Ataku Wtórnego nie dostanie, ale ma coś na pocieszenie. Granatnik dodany.
Jakaś tam namiastka jest. Mimo to jestem niepocieszony 😉 Koszty spoko.
Nowe wersje są bardzo ciekawe i pewnie grywalne, ale trochę mi wyglądają na Fan service, na stole same fajne koncepty – ale np. jak to jest, że faceci w wspomaganych pancerzach P21 idą w infiltracji? Straż przednia, rozpoznanie?
Albo, że żołnierze triad, mają karabiny szturmowe (zresztą bardzo dobre) oraz karabiny rakietowe, podczas gdy znani są z ataków gazami bojowymi, co sugeruje raczej walkę w korytarzach i pomieszczeniach?
BTW. bardzo przypominają statsami żołnierzy czarnej mgły.
Od kiedy WZ i logika idą w parze? Nie marudź tylko graj nimi bo Smoki są teraz miodzio!
I tak wam źle i tak niedobrze.
Fanservice jak fanservice, mishima straciła łatwy dostęp do strzelajacej broni AV1. Ktoś mógłby na to narzekać.
@Diabły – nigdzie nie jest teraz powiedziane że to żołnierze triad. To fanatycznie religijni samuraje. Co do statystyk to wiele oddziałów ma je podobne a różnią się strukturą oddziału i zdolnościami.
A logika w warzone to jest zbyt dobry wyznacznik. Rozsądek tak, ale przekladanie tego na nasze realia to bez sensu 🙂
Demonfang ma 15×2 AV 0 … to chyba błąd. Tylko 15×2? Wyrzutnie rakiet mają 12×2 jak daymio, 14×2 ironfist, działka po 13×2 i 14×2 (Nimrod) a to zasięg jak działo i dmg większy?
Nie wiem, pytaj Gobasa… To on mieszał w Demonfangu….
Poprawiłem AV 2 na demonfangu (tak jak mają inni) – co do obrażeń, to się jeszcze zobaczy ale mogą ulec zmianie (albo zasięg mu spadnie).
Poprawiony Próg Morale.