Paskudne wielkie roboty z szaserem-przewodnikiem. Wersja 2.0 zastępuje oba poprzednie oddziały Atylli. Podwyżki cen wynikające z zasad testowych uwzględnione.
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 2
Maksymalny Rozmiar: 4
Próg Morale: 2
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 9 | 3 | 13 | 3 | 1 | 5 | 4 | 20 | 2 | 22 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AR3000
Umiejętności: Dowódca:Drużyna
Kirasjer Atylla: AI:3, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 1-3
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 3 | 12 | 3 | 2 | 10 | 3 | 22 | 3 | 70 |
Wyposażenie:Działko CAV4000
Umiejętności: Ciężki Pancerz:1, Niezgrabny
Uwagi:Działko CAV4000 można wymienić na Ciężki Karabin Maszynowy SSW4200P za dopłatą 1 pkt/model
Starszy model:Kirasjerzy Atylla mogą pochodzić ze starszych serii produkcyjnych,
w takim wypadku posiadają umiejętność Golem i kosztują 60 punktów.
Dedykowany Program: Kirasjerzy Atylla mogą posiadać jeden dedykowany program z poniższej listy.
- Moduł Walki Wręcz (+1 pkt/ model) – daje +2 do Walki Wręcz
- Akcelerator Reakcji (+6 pkt/ model) – daje umiejętność Szybki Strzał
- Zaawansowany Model Strażniczy (+2 pkt/ model) – dodaje premię +3 do wykrywania skradających się modeli,
dodaje +3 cale do zasięgu wykrywania - Ochroniarz (+0 pkt/model) – daje umiejętności Ochroniarz i Przydział
Broń
Ciężki Karabin Maszynowy SSW4200P
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 2×3 | 1×2 | 0 | -2 | – | 13 | 1 | 20 |
Działko CAV4000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | -2 | -3 | -3 | – | 14×2 | 2 | 20 |
Granatnik Podwieszany GL3000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 1 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji.
Karabin Szturmowy AR3000
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 1 | 1 | -2 | – | 10 | 0 | 20 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany GL3000
Według mnie cena promocyjna jak za model z taką armatą i naprawdę solidnym WS i dobrym DW. Spokojnie 80 mogli by kosztować i nie było by za drogo tym bardziej że gubią golema i ochroniarza oraz nie są wsparciem. Co do kwestii CKM to mogli by gubić 5 pkt przy takiej zmianie ale jeśli by kosztowali właśnie 80.
Ogólnie zmiana w bardzo dobrym kierunku.
Dziękuję bardzo, chyba czas zacząć odpudowywać Cyba
80 to już by było przegięcie pały, byłoby sporo bardziej opłacalnych rzeczy wtedy. A co do gubienia ochroniarza -niektórzy przesadzają z narzekaniem na tą zdolność, wystarczy być 3.1 cala od “ochranianego modelu” i już po problemie… Dużo bardziej bolesny jest Golem.
Mam na sprzedarz sztukę :))
A może program wydłużający zasięgi broni do ER -6, zamiast celowania?;> Ew. na jakimś innym modelu… tak fluffowo.
wiem że masz muszę jeszcze odszukać dawce lub sprzedawcę 2 sztuk i będzie giciorek.
każdy może wszystko sobie konfigurować niezależnie, prawda?
Nieprawda.
Minimalny rozdział jaki mogę wziąć to 1 Attyla i 1 Sierżant? Mogę attyli dać golema i ochroniarza/przydział? Co wtedy z sierżantem? Czy może jak tak chcę, to muszę brać 2 Attyle, obie z tymi cechami?
Możesz zabrać dwie Attyle bez sierżanta – jest przecież 0-1. Tak, możesz dać golema i ochroniarza. Co ma być z sierżantem?
Wszystkie Attyle w oddziale mają jeden i ten sam program. Tak samo wszystkie są nowszych albo starszym modelem.
RAW – mógł bymw ziąść Sierżanta i Attylę, jej dać ochroniaża, przydzielić do kogoś, a z sierżanta dodatkową aktywację, ew. do szaserów dołożyć go.
Jak chcesz dołączyć sierżanta do szaserów skoro nie jest dowódcą (ani nawet modelem pojedynczym)?
I tak, możesz tak zrobić za 92 punkty sobie aktywacje.