Szaleni spadochroniarze, miłośnicy płonących czołgów.
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 12
Próg Morale: 4
1 specjalista na 3 nie-specjalistów
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
11 | 10 | 4 | 13 | 3 | 1 | 4 | 4 | 19 | 2 | 34 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”, Pistolet Maszynowy MP-105, Ładunek Przeciwpancerny
Umiejętności: Zmysł Taktyczny:Drużyna, Dowódca: Drużyna, Determinacja, Desant:2
Blitzer: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 9 | 4 | 12 | 3 | 1 | 4 | 4 | 19 | 2 | 27 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”, Pistolet Maszynowy MP-105, Ładunek Przeciwpancerny
Umiejętności: Determinacja, Desant:2
Kapral: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 9 | 4 | 12 | 3 | 1 | 4 | 4 | 19 | 2 | 28 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”, Pistolet Maszynowy MP-105, Ładunek Przeciwpancerny
Umiejętności: Dowódca:Sekcja, Determinacja, Desant:2
Saper: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 9 | 4 | 12 | 3 | 1 | 4 | 4 | 19 | 2 | 29 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”, Pistolet Maszynowy MP-105, Ładunek Przeciwpancerny
Umiejętności: Determinacja, Desant:2, Trening Saperski
Specjalista z Miotaczem Ognia: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 9 | 4 | 12 | 3 | 1 | 4 | 4 | 19 | 2 | 42 |
Wyposażenie: Miotacz Ognia Gehenna
Umiejętności: Determinacja, Desant:2
Specjalista z wyrzutnią rakiet: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 9 | 4 | 12 | 3 | 1 | 4 | 4 | 19 | 2 | 35 |
Wyposażenie: Wyrzutnia Rakiet Giraud ATML 100 Ironfist
Umiejętności: Determinacja, Desant:2
Broń
Granatnik Podwieszany GW-170
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 0 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji
Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | 0 | 0 | -2 | – | 10 | 0 | 20 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany GW-170
Ładunek przeciwpancerny
CC | Dam | AV |
0 | 12×2 | 2 |
Pistolet Maszynowy MP-105
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
-1 | 2×2 | 0 | – | – | – | 9 | 0 | 20 |
Miotacz Ognia Gehenna
CC | Wzornik | Dam | AV | Jam |
– | Średni MO | 12 | 0 | 20 |
Uwagi: zapalający
Wyrzutnia Rakiet Giraud ATML 100 Ironfist
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | – | -3 | -3 | -4 | – | 14×2 | 2 | 20 |
Uwagi: Amunicja odłamkowa – mały wzornik wybuchu, AV 0, Dam 10
Każdy z Blitzerów moze używać ładunków wybuchowych, ale żeby rozbroić mine musza mieć w oddziale sapera?
Między podłożeniem ładunku a rozbrojeniem go jest ogrooomna przepaść w poziomie trudności.
Już pytałem na forum – czy można ładunkiem atakować zwykłe modele? Czy lepiej nie?;>
Szkoda, że nie mają wspinaczki, albo, że Jaegrzy nie mają ich sprzętu;/
i 2 saperów. [Bau ma tylko saperów w Jaegrach i Blitzach;/]
I starczy im tych saperów 😛
Ładunkiem lepiej nie. Zapomniałem przy wrzucaniu statsów ładunków o tym, przy jakiejś okazji dopiszę 😛
No tak ale gdyby Jaegrzy mieli 2’óch był bym szczęśliwym człowiekiem:P a tak, jestem zfrustrowanym Baucomanderem bez Viktorów/Vektorów:P
Zrobiliście tylko broń dla speca z wyrzutnią “Romanov”. Nie ma speca z tą zwykłą wyrzutnią nadgarstkową.
Zgadza się, nie zrobiliśmy. I?
Możesz potraktować go np. jako speca z Ironfistem – może po prostu na nadgarstku ma sprzęt do naprowadzania rakiet odpalonych przez coś innego…
Dzięki za dobrą radę 😉
Myślałem, że może zapomniałeś/iście, że oni mieli 2 różne figsy i staty dla wyrzutni rakiet.
Nie, po prostu te wyrzutnie uważamy za zboczenie, głupotę i pornografię 😛
Zboczenie i pornografię ? Hm tego się po złych masonach nie spodziewałem – cenzury nadgarstkowych wyrzutni rakiet z racji niemoralności 😀
Wydaje mi się że broń w stylu Howlera zdecydowanie by się im nie sprawdziła.
Zwykły Blitzer nie umie podłożyć miny. Spoko.
Przeczytałem (i żałuję) zasady złamania a’la warhammer. Tu słyszałem figsów ma być relatywnie mało i bez ciężkiego sprzętu. Tymczasem elita wchodzi pod templatkę – i loteria zda LD czy po zabawie. Sciagamy figsy garsciami ze stołu jak w WH. Może i tak by było w rzeczywistości ale jest to poważny regres w grywalności w stosunku do poprzednich edycji. Na waszym miejscu bym załagodził (obniżył) progi złamania, ja osobiście będę je ignorował.
Ależ rób jak chcesz, możesz ignorować progi, statystyki, całe oddziały czy nawet armie 😛 . Nam akurat progi złamania życie bardzo umilają – w poprzednich edycjach oddział dwóch misiów spierdalających z pola bitwy wymagał więcej roboty niż duży oddział jeszcze walczących szwejków.
A o “figsów ma być relatywnie mało” to pierwsze słyszę 😛
Dokładnie tego teraz nie przytoczę – ale pisałeś (w każdym razie jeden z głównych wolnomularzy), że najpierw graliście na 1500 potem na 800 a potem nawet na 600. I tak jest najlepiej na mało punktów, żeby się kryć i musi być dużo więcej terenu niż w40tce. Z mniej więcej takiego postu chyba jasno wynika, ze figurek ma być niewiele.
Jak na razie:D bojkotuję tylko progi złamania. Nawet z odpustowym karabinem książęcej milicji się pogodziłem jak zobaczyłem karabin mishimy.
Ale na progi złamania i wychowanie do życia w rodzinie zgody nie będzie.
500 ja rozegrałem już dosyć sporą ilość pojedynków w 4.0. I w znaczącej większości gier gram/grałem na 1000 pkt. Mogę wtedy wystawić co chcę i w dużej ilości.
Już nie raz się zdarzyło, że pomimo wystawienia na flance dużych oddziałów traciłem ją, przez ucieczkę z pola walki niedobitków. Nie wiem czemu to każdemu przeszkadza. Przecież w każdej poprzedniej edycji WarZona oddziały uciekały z pola walki. W tej po prostu jest to łatwiej zrobić.
A jeśli komuś bardzo zależy na tym, by nie zwiali – wystawia się misiów z odpowiednio dobrym oficerem.
Myślę, że są obecnie trochę przepłaceni. Może w przyszłości jak już będzie “prawdziwa” punktacja ich opuścić o 1-2 punkty na zwykłych modelach.
a siedze sobie nad pracą magisterską 😛
W ramach tego, też wpadłem na koncepcję na Blitzerów.
Co by oddać klimat i różnicę tego wyspecjalizowanego w niszczeniu CZOŁGÓW oddziału od zwykłych min AV2 (12×1?).
Można by im dać specjalne miny kumulacyjne: DMG 17 x 1 AV2, -1 (ew. -2) WW
W końcu strzał z działa typu szakal ma DMG 16×3, zaś autocanon od 13 do 15. A taka mina to już coś. Z drugiej strony x1 nie rozwali pojazdu, ale jest niemal pewne, że jak taki Blitzer w niego wbiegnie to zada mu ranę i coś rozwali. Jak będzie z kumplami to i potężny czołg spali. Te miny są na czołgi – więc muszą być potencjalnei w stanie zerwać gąsięnice Gryzzli czy innego “Byczka Bauhausu” a może nawet go rozwalić.
Do tego dać im gratisem UBGL: AV1, podrożyć speca z MO i mamy oddział o wiele bardziej vs. czołgi, z klimatem wariatów.
Inna sprawa to fakt, że są tak obładowani sprzętem i bronią no ale to też est jakiś klimat. Z tąd te UBGL’e. Jak miny się skończą, to tacy wariaci i wiązkę granatów w lufe wepchnął.:)
porównuje ich sobie z złotymi panterami… nie wygląda to najlepiej.;/
No i nie wytrzymałem, obiecuje, że to ostatni raz:P Zresztą te stare komenty moje to takie bez przemyślenia są – i raczej do kasacji, jako dyskusja. W każdym razie zajebiście było by zobaczyć Blitzerów w takiej konfiguracji:
Oddział bez dowódcy, reszta standardowo. Zmiany w wyposażeniu i składzie:
Blitzerzy – szeregowi, Wymagani 4-8.
Wyposażeni: MP-105, Miny P.Panc, Granaty AV:1, statsy w dół z wyjątkiem LD.
Tyraliera, determinacja, desant:1, spadek punktowy.
Do tego specjaliści:
Strzelec ? czujka, specjalista:
Do wyboru: Kampfkanone + Mina P.Panc,
lub MP-105GW i granaty AV:1.
Saper ? grenadier, specjalista 0-2 :
Ma MP-105, Miny P.Panc, IED, możliwość zakupienia dowolnych granatów.
Grenadier, Trening Saperski.
Z uwagi na modele: MO, GL, RL.
Ewentualnie FO. Oddział min 5 max 10/11.
Czymś takim było by zajebiście grać, może coś za ?smiley’a na pancerzu? 😛