Najczęściej spotykana formacja piechoty ISC.
Oddział:
Oddział podstawowy
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 16
Próg Morale: 4
1 specjalista na 4 nie-specjalistów
max. 1 oddział na 500 punktów armii
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału podstawowego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 8 | 4 | 10 | 3 | 1 | 4 | 4 | 16 | 2 | 20 |
Wyposażenie: Karabinek SMG Mk IIIA “Intruder”, Pałka
Umiejętności: Dowódca: Drużyna, Kontrwywiad, Determinacja
Żandarm: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
6 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 4 | 16 | 2 | 16 |
Wyposażenie: Karabinek SMG Mk IIIA “Intruder”, Pałka
Umiejętności: Kontrwywiad, Determinacja
Żandarm: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-4
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
6 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 4 | 16 | 2 | 16 |
Wyposażenie: Strzelba B&G Mk.X, Pałka
Umiejętności: Kontrwywiad, Determinacja
Grenadier: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
6 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 4 | 16 | 2 | 20 |
Wyposażenie: Granatnik Mk XIC, Pałka
Umiejętności: Kontrwywiad, Determinacja
Przewodnik: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
6 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 4 | 16 | 2 | 16 |
Wyposażenie: Karabinek SMG Mk IIIA “Intruder”, Pałka
Umiejętności: Kontrwywiad, Determinacja
Żelazny Mastiff: AI:4, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-4, najwyżej 2 na Przewodnika
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
8 | – | – | 8 | 3 | 2 | 7 | 4 | 20 | 2 | 16 |
Wyposażenie: –
Umiejętności: AI, Atak Wręcz: 12, Zmysły Drapieżnika:6, Determinacja
Broń
Granatnik Mk XIC
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0x2 | 0 | – | – | – | spec | spec | 19 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji. Ogień pośredni
Karabinek SMG Mk IIIA “Intruder”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
-1 | 1×2 | 0 | -1 | – | – | 9 | 0 | 19 |
Uwagi:Broń Szturmowa
Pałka
CC | Dam | AV |
+2 | ST+3 | 0 |
Uwagi: Ogłuszająca
Strzelba B&G Mk.X
Wzornik | Celność | Dam | AV | Jam | Cluster |
strzelby | 0 | 9 | 0 | 19 | 2 |
Czy przy Mastiffie AI i śmiertelnik się nie wykluczają?
Nie – przecież nie ma tam nic o śmiertelnikach 😛 . (Qrna, trzeba jakiś medal z ziemniaka za proofreading zrobić 😉 )
Hm… Czym się różni przewodnik od zwykłego żandarma?
Tym, że bierze się na niego pieski?
Poza tym: nazwą; tym, że jest specjalistą i tym, że można go wystawiać od 0 do 2 modeli 🙂
Szybkie pytanie: Co jeszcze Masoni planują do IMDF? hurak…
Colonel
Hurak
MHMG Trenchersów
Moździerz Trenchersów
Tak mi się przypomniało, kiedyś odpowiedziałeś mi Pietio, że konkwistadorzy imperialni będą; więc jak ich nie planujecie w IDMF to gdzie? Jak by nie miał kto, to mogę coś spróbować opracować?
Spokojnie, wszystko w swoim czasie. Konkwistadorzy są w sekcji Consultants&Advisors listy armii (support, max 1 C&A na 1000 punktów armii). Na razie z C&A pojawiła się jedna jednostka (Jadeitowe Duchy), ale wszystko korporacyjne z Edenu jest właśnie tam.
Dzięki. Wiem, że to zabrzmi pretensjonalnie, ale tak sobie to wyobrażałem, 1 oddział na 1000 punktów.
Jaki poziom AI ma Mastif? I czy nie powinien mieć Determinacji jak reszta oddziału?
4. Powinien. Skleroza.
A mastiff nie powinien też być golemem, co by się wyłączyć po śmierci przewodnika? Mógłby trochę stanieć z tej okazji 😉
Się zobaczy…
To rozważcie, bo to i fluffowo fajnie, i uzasadnia jakoś istnienie w grze przewodnika. Bo on w tej chwili w grze nie robi nic oprócz tego, co zwykły żołnierz, byłoby klimatyczniej, gdyby trzeba go było chronić przed ogniem jak normalnego specjalistę.
Mastiffy liczą się do limitu specjalistów? U Huntersów jest taka adnotacja, tutaj nie ma. Przy okazji, mastiffy Huntersów są droższe, tak ma być?
Jest tak samo, jak u Huntersów. I tak, mastiffy Huntersów mają być droższe.