Pierwsza część zapowiadanego update’u Capitolu. Na razie grunty Armed Forces. Post będzie aktualizowany na bieżąco.
Lista zmian:
Ciężka Piechota:
– dostali kaprala i LKM
– koszt medyków poszedł w dół
– wysunięty obserwator zamieniony na opcjonalnego
Lekka Piechota:
– powiększony minimalny rozmiar oddziału (do 8), konieczność wzięcia co najmniej 6 szeregowych, kaprala i sierżanta
– zmniejszony koszt szeregowych i medyków
– dodani specjaliści z CKM oraz wyrzutnią rakiet
– dodany kapral (obowiązkowy)
– LKM i wysunięty obserwator zamienieni na opcjonalnych
– zmniejszona ilość specjalistów z LKM i granatnikiem do 0-1
Brygady Wolności
– Survival zmniejszony do 1, usunięta Egzekucja na sierżancie
– dodana zdolność Kompania Karna, usunięty próg morale
– koszty podniesione w górę (z wyjątkiem sierżanta, którego koszt spadł)
– wprowadzony limit jednego oddziału na 500 punktów
– powiększony limit specjalistów z granatnikami do 0-2
Porucznik Piechoty
– dodana zasada specjalna ekwipunku
– dodany dodatkowy ekwipunek do wyboru – Calix i M-606
Wolni Marines
– Próg Morale obniżony do 2 (to w końcu twarde sukinsyny mające niewiele do stracenia – a Kompania Karna jako zdolność byłaby za fajna 😉 )
– dodana Determinacja
Marsjańscy Banshee
– Próg Morale obniżony do 2 (to w sumie praktycznie samobójcy)
– grenadier stał się opcjonalny
– dodany saper jako specjalista
– dodany kapral
Porucznik Masjańskich Banshee
– zmieniony wybór uzbrojenia (Calix podrożony, dodany Lekki Miotacz Ognia)
Oficer Sztabowy
– zmieniony wybór uzbrojenia (Calix podrożony)
Oficer Frontowy
– zmieniony wybór uzbrojenia (koszty zmienione, dodany M-606)
– dodana umiejętność Survival: 1
– zmieniony koszt
Specjalista od tajnych operacji
– dodany Atak Wręcz: 10
Purpurowe Rekiny
– koszt Rekina ustawiony na 45 a Szaraka na 40 (cały czas dość tymczasowe)
Drużyna Karabinów Maszynowych Lekkiej Piechoty
– nieznacznie obniżony koszt Sierżanta i sekcji KM
Bateria Moździerzy Lekkiej Piechoty
– nieznacznie obniżony koszt Sierżanta i sekcji Moździerza
Pancerze Bojowe Orka
– koszt Pancerzy ustawiony na 75/70/65, koszt strzelca na 25. Orka kosztuje od 80 do 115 punktów sztuka. Koszty cały czas mocno tymczasowe.
Poprawki do Capitol Ground Forces
Rangers
– dodana umiejętność Determinacja
– minimalny rozmiar poprawiony na 5
– dodany kapral, obniżony koszt medyka, specjalisty z LKM i specjalisty z LMO
Porucznik Rangerów
– dodana umiejętność Determinacja
– podniesiony koszt Calixa
Żołnierze Zachodzącego Słońca
– obniżony Próg Morale do 3
– dodany kapral
– grenadier zmieniony na opcjonalnego, dodana możliwość wzięcia drugiego specjalisty z LKM
Porucznik Żołnierzy Zachodzącego Słońca
– podniesiony koszt Calixa, znacznie podniesiony koszt MO
Pustynna Piechota
– zmieniono minimalną liczebność oddziału (do 8) – konieczność wzięcia 6 szeregowych, kaprala i sierżanta
– zmieniono strzelców wyborowych ze specjalistów na opcjonalnych, koszt poszedł w górę
– zmieniono wysuniętego obserwatora ze specjalisty na opcjonalnego
– koszt snajpera poszedł w górę
– obniżono koszt medyka, można teraz wziąć 2
– dodano specjalistę z LKM (0-2)
– cały oddział otrzymał na wyposażenie maski przeciwgazowe
– dodano możliwość wyboru dodatkowego ekwipunku (jak Ciężka Piechota, ale bez opcji poprawienia pancerza)
Antygoni
– dodana zdolność Niezawodność
Airborne Rangers
– dodany kapral
Porucznik Szturmowych Marines
– usunięta absurdalna opcja wyboru strzelby, podniesiony koszt CKMu
Porucznik Straży Colby’ego
– zmieniono Infiltracja:3 na Trening Partyzancki:2
Lwy Morskie
– dodany kapral
Comments on “Capitol – zmiany”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
I to jest moc… Kaprala to piechocie chyba najbardziej brakowało…
Fajnie wygląda dodatkowy LKM na Ciężkiej- ale dlaczego Lekka jednego straciła ?
Ok, rozumiem dlaczego straciła – dzięki specowi z CKM’em – ale te LKM bardziej im pasowały 🙂
Kolejna sprawa Porucznik dostał “W przypadku jeśli Porucznik Piechoty zaczyna grę dołączony do oddziału Lekkiej Piechoty lub Ciężkiej Piechoty otrzymuje za darmo wszystkie ulepszenia zakupione na oddział (a nie na model).” – ale przecież Lekka nie może mieć dodatkowego wyposażenia – tak pisaliście w wpisie o wyposażeniu Cap’a
Dostała speców, bo to w sumie powinna być Ciężka, tylko że żółtodzioby. Nad brakującym specem (Snajperem) się jeszcze zastanawiam.
Co do Porucznika – racja, na szybko pisałem, poprawię. Dzięki za czujność.
No Snajpera to już im nie dawaj… to jest jednak specjalność, której zdobycie wymaga więcej czasu niż nauka obsługi KM’a 🙂
Dlatego też będzie w razie czego znacząco słabszy.
Przesadziłeś z kosztem Brygad…. po co ich teraz brać jak są nawet drożsi od Ciężkiej? Przecież to jakaś padaka 🙂
Bo to samobójczy oddział nie do złamania? A z dowolnym oficerem obok (żeby zredukować straty od oblanych przyciśnięć ogniem) są w stanie całkiem sprawnie i szybko biegiem doprowadzić swoje LKMy i granatniki na odpowiedni zasięg albo zająć punkty.
Nie zmieniłeś Rekinom poduszkowca na latający? Miałeś to kiedyś zrobić.
Tak, ale jak wrzucimy pełne zasady pojazdów, to będę na poważnie przepisywał pojazdy które tego potrzebują – na razie kosmetyczne zmiany robię, bo jest jeszcze sporo rzeczy, które czeka na zaktualizowanie.
A czy wszystkie orki nie powinny mieć strzelb? Bo jak na razie ma ją tylko ta z działkiem?
Wszystkie miały przy strefach ognia ale rzeczywiście przy listingu uzbrojenia nie było – już poprawiłem.
Jest szansa aby się dowiadywać o takich edycjach wpisów ? Mam RSSa ale tam widać tylko nowe komentarze i nowe wpisy – a takich edycji nie widać 🙁
Orka z MO jest tańsza niż z RL ? why?? czy tu chodzi o obiecywany przerzut pancerza na pojazdach z mieszanką zapalającą ?
Edycje wpisów robię jak znajdę chwilkę kawałkami, ale mogę się postarać wrzucać tu zawsze nowy komentarz jak coś więcej zrobię (a przynajmniej będę się starał o tym pamiętać).
Tak, Orka z miotaczem ma tendencje do szybszego umierania niż pozostałe przez konieczność przerzucania pancerza (zresztą, dopiszę jej to przy okazji do wpisu przy następnej edycji).
Naniosłem poprawki do Capitol Ground Forces.
Drobny update – Airborne i Banshee dostali po kapralu, Antygoni dostali nową zdolność. Powoli zaczynam poprawiać kawałki Navy.
Wiem, że się czepiam kosztów. Jednak koszt kaprala w Ground Forces powinien być chociaż o ten 1 pkt większy.
Kiedyś pewnie poprawie.
Super, że Colby dostali TP:2 … tego właśnie brakowało w Capie 🙂