Drobne zmiany w Semai. A dokładnie:
Korporacyjni Heretycy
są za +1 punkt, ale Przebranie działa tylko na macierzystą korporacje i mają nienawiść tylko 2.
Dodane modele pojedyncze.
Dodano dwa modele pojedyncze, co by mieć jakiś wybór poza nefarytą. Doszli porucznicy dla Rebeliantów i Czarnych Serc.
Heretycki Koruptor
Przeszedł lifting. Walka wręcz 9, pancerz 18. Dodana zdolność Dowódca:Pluton (Tylko dla Dysydentów, Heretyckich Legionistów i Korporacyjnych Heretyków), dostał możliwość dokupienia zdolności oraz jego broń zmienia zabitych śmiertelników w heretyków. Zmienił się w związku z tym koszt.
Rebelianci
zmiana zdolności na Nienawiść:3
Dysk Jakht
Zmiana statystyk na:
Dysk Jakht
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
-1 | 1 | 2 | – | – | – | 8 | 0 | 18 |
Uwagi:Rozrywający
Nie ma kolizji z Atakiem Wtórnym a nadal służy do raczej do rzucania niż do walki wręcz.
Zmiana walka strzelecka
Dodano:
Broń z modyfikatorem wielokrotnego trafienia i strzelanie do walki wręcz.
Jeśli strzelamy bronią z modyfikatorem wielokrotnego trafienia (np. CKM) do walki wręcz obowiązują dodatkowe zasady:
– nie można przenosić ognia do walki i z walki wręcz
– strzelając do walki wręcz rzucamy za wszystkie strzały w danej akcji, niezależnie czy nasz cel został zabity czy nie. Jeśli któryś z strzałów zabije ostatniego z przeciwników resztę strzałów rozpatrujemy jakby naszym celem były pozostałe modele które były w walce wręcz (raczej oznacza to nasze modele).
Np. Krwawy Beret strzela z odległości 6″ cali z Chargera do walki wręcz w której znajduje się Dysydent Semai i Żandarm ISC. Komandos ma na tym zasięgu modyfikator wielokrotnego trafienia +4×3.
Strzela do walki wręcz, trafiajac zgodnie z wyliczeniami:
Walka Strzelecka 11 +4 (Charger) -4 (kara za walkę wręcz) = 11
Rzuca trzema kościami, wyniki wypadają następujące: 17, 9, 8.
Pierwszy strzał to pudło, nie trafia w nic (gdyby wypadło między 12 a 15 trafiłby Żandarma).
Drugi i trzeci strzał trafiają do walki wręcz. Jeśli pierwszy strzał zabije Dysydenta to drugi trafia.. tyle że Żandarma jako że będzie jedynym celem w walce wręcz. Jeśli Dysydent przeżyje drugi strzał, trafi go trzeci.
Walka Wręcz
Zmiana:
Było
“Wszystkie ataki z Szarży (bez względu czym są przeprowadzane) otrzymują bonus +1 do WW i +1 do Obrażeń. Jeśli dany model ma więcej jak jeden atak na akcje to do każdego dodaje modyfikator za Szarże.”
Jest
“Wszystkie ataki z Szarży, bronią do walki wręcz, otrzymują premię +1 do WW i +1 do Obrażeń. Jeśli dany model ma więcej jak jeden atak na akcje to do każdego dodaje modyfikator za Szarże. Pistolety i inna broń palna użyta w walce wręcz otrzymuje tylko premię +1 do WW, nie otrzymuje premii do obrażeń.”
Przebranie zawsze działało u heretyków tylko na macierzystą korporacje, bardziej boli to – Nienawiść:2, ale tylko 1 pkt więcej teraz trzeba dodatkowo płacić.
Dysk Jakht – skoro nie ma kolizji z Atakiem Wtórnym, to dalej mogę 2 razy mieczykiem walić?
Koruptor teraz jest fajny 🙂
Wiem ze działało na macierzystą korporacje. Nadal tak jest 🙂
Co do dysku to właśnie nie możesz 🙂 O to akurat chodziło. O brak kolizji chodziło o nie intuicyjne to iż model miał dwie bronie wyglądające na broń do walki wręcz a używał jednej. Nie takie było założenie.
Zgodnie z atakiem wtórnym:
“Jeśli model jest wyposażony w dwie bronie do walki wręcz, z których żadna nie jest bronią Dwuręczną – każdy atak musi być wykonany z użyciem innej z tych broni. Jeśli po pierwszym model przestaje być związany w walce wręcz, drugi atak może być atakiem strzeleckim – jednak użyta w nim broń musi być bronią, która może być użyta w walce wręcz (ma zdefiniowaną celność w walce wręcz – np. pistolet)”
To udajmy, że nic się nie zmieniło i zostańmy przy starej wersji obowiązującej do tej pory 😉
Hmmm… nie? 🙂
nieeeeeeeeeeee 🙁
Owszem. Moze nie walą 2x mieczem ale mogą z ataku wtórnego rzucić dyskiem. Nie marudzić 🙂
Dzięki za zmianę w WW… teraz nie ma się do czego przyczepić.