Nazwa: Zmrożenie Chłodem Pustki
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Efekt: Użytkownik daru zyskuje do początku swojej następnej aktywacji zdolność Znamię Pustki (9).
Nazwa: Płonące Dłonie Ilian
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 16″ cali, Pole Widzenia
Cel: Model
Stopień Trudności: 2
Akcje: 1
Efekt: Cel Daru otrzymuje obrażenia 11 (Energetyczne, AV:2).
Nazwa: Ścieżka Przez Pustkę
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Osobisty, Pole Widzenia
Cel: –
Stopień Trudności: 1/2/3/4
Akcje: 2
Efekt: Teleportuje użytkownika Daru na pewną odległość, miejsce docelowe musi się znajdować w Polu Widzenia. Odległość teleportacji zależy od wybranej trudności Zaklęcia. Trudność wybiera się przed testem Daru.
Trudność:
1 – odległość do 6″ cali
2 – odległość do 12″ cali
3 – odległość do 14″ cali
4 – odległość do 16″ cali.
Nazwa: Obumarcie Duszy
Rodzaj: Technika
Zasięg: Mierzony 18″ cali
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 1
Efekt: Jeśli cel daru nie zda testu Mocy otrzymuje do końca rundy karę -2 do testów Mocy oraz traci jedną akcję w następnej aktywacji.
Nazwa: Wyrzucenie w Pustkę
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 6″ cali, Pole Widzenia
Cel: Model
Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Efekt: Jeśli użytkownik daru wygra pojedynek Woli to teleportuje cel w dowolne miejsce w swoim Polu Widzenia i do 6″ cali od miejsca w którym się cel znajdował. Dar nie działa na modele o rozmiarze 4+.
Nazwa: Wyssanie Pustki
Rodzaj: Technika
Zasięg: Mierzony 2″ cale, Pole Widzenia
Cel: Specjalny
Stopień Trudności: 0
Efekt: Jeśli użycie daru będzie udane, użytkownik może wyznaczyć dowolny przyjazny model Śmiertelnika który znajduje się w zasięgu. Niezależnie od posiadanej Żywotności model ginie. Użytkownik daru otrzymuje do końca aktywacji +2 do Mocy i dodatkową Akcję.