Nazwa: Rozdarcie Wymiarów
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 16″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 2
Akcje: 2
Efekt: Na wybranym obszarze następuje rozdarcie rzeczywistości gdy dwa wymiary nachodzą na siebie. Powoduje to silny wiatr i wyładowania elektryczne. Wszystkie modele aktywowane lub wchodzące do tej strefy otrzymują obrażenia 9 (Energetyczne, AV: 2). Każdy model może być uderzony przez Rozdarcie Wymiarów maksymalnie raz na rundę niezależnie od tego ile akcji wykona w obrębie wzornika. Dodatkowo obszar ten jest uznawany za trudny teren. Rozdarcie trwa do początku następnej aktywacji rzucającego modelu po czym znika. Na polu bitwy może być tylko jedno Rozdarcie Wymiarów na raz.
Nazwa: Mroczna Brama
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Spc, Mierzony, Pole Widzenia
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 1/2/3/4
Akcje: 2
Efekt: Zaklęcie otwiera dwa portale, jeden w odległości do 1″ cala od rzucającego drugi w odległości zależnej od wybranej Trudności zaklęcia. Trudność wybiera się przed testem Daru. Trudność:
1 – odległość do 6″ cali
2 – odległość do 12″ cali
3 – odległość do 14″ cali
4 – odległość do 16″ cali.
Oba portale w momencie ich otwarcia muszą znajdować się w Polu widzenia używającego daru. Później nie muszą się w nim znajdować.
Każda istota, maksymalnie Rozmiaru 3, może jeśli styka się z jednym z portali może za 1 Akcję przejść do drugiego. Przemieść model tak by stykał się z drugim portalem. Model nie może przejść jeśli nie ma miejsca by ustawić go kontakcie z portalem.
Portale mają rozmiar 3 (duża podstawka) i są niezniszczalne, nie zasłaniają pola widzenia i nie blokują wzorników.
Portale zamykają się w następujących sytuacjach:
– Jeżeli na początku następnej aktywacji używający daru nie poświęci jednej akcji na utrzymanie zaklęcia portal zamyka się przed jego aktywacją.
– Jeśli rzucający na koniec swojej aktywacji będzie w odległości większej niż 3″ cale od któregokolwiek z wejść portali.
– Jeśli użytkownik daru zostanie zraniony portale zamykają się natychmiast.
Nazwa: Wypaczenie Mocy
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 0
Efekt: Udane użycie daru do początku następnej aktywacji daje premię +2 do wszelkich testów Mocy, Dowodzenia i Pancerza przeciw mocom Sztuki i Mrocznej Harmonii. .
Nazwa: Dłoń Śmierci
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 16″ cali, Pole Widzenia
Cel: Model
Stopień Trudności: 2
Akcje: 1
Efekt: Cel Daru otrzymuje obrażenia 13 (Mordercze dla Śmiertelników +2). Moc nie działa na pojazdy, modele Necrorganic i AI.
Nazwa: Podróż Między Wymiarami
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Efekt: Udane użycie przenosi w tej samej akcji używającego do 5″ cali w dowolną stronę. Miejsce docelowe nie musi być w Polu Widzenia. Model może teleportować się tylko na dostępny dla niego teren oraz minimum 1″ cal od przeciwnika..
Nazwa: Między wymiarowy Wir
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 2
Akcje: 2
Efekt: W wybranym miejscu tworzy się wir między wymiarowy. Każdy model, rozmiaru 1-3, będący pod wzornikiem musi wykonać test Siły+4 lub traci jedną ranę. Pojazdy oraz modele należące do Armii Ilian są odporne na to zaklęcie.