Nazwa: Oślepienie
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 18″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Model
Stopień Trudności: 3
Akcje: 1
Efekt: Każda z ofiar Daru która go nie odeprze otrzymuje do końca rundy karę -2 do Walki strzeleckiej i nie może wykonywać akcji Celowanie.
Nazwa: Mroczny Ogień
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 0
Efekt: Używający Daru zyskuje do końca aktywacji +2 obrażenia do wszelkich ataków opartych na Walce Wręcz (bronią lub Atakiem Wręcz). Dodatkowo te ataki traktuje się jako Energetyczne.
Nazwa: Odparcie Bólu
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 0
Efekt: Do początku następnej aktywacji użytkownik nie testuje Morale z powodu straconych ran oraz otrzymuje +1 do Pancerza.
Nazwa: Terror
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12? cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Model
Stopień Trudności: 2
Akcje: 1
Efekt:. Każdy z celów pod wzornikiem który nie zda testu Mocy otrzymuje karę -1 do Dowodzenia do końca rundy oraz jest Przyciśnięty Ogniem (razem daje to karę -2 do Dowodzenia). Nie działa na modele odporne na morale.
Nazwa: Aura Grozy
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Zasięg Dowodzenia
Cel: –
Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Efekt: Udane użycie daru obniża do końca rundy o 2 Dowodzenie wszystkim wrogim Śmiertelnikom którzy się znajdują w Zasięgu Dowodzenia użytkownika daru. Wielokrotne użycie daru się nie kumuluje. Każdy model może podlegać tylko jednej Aurze Grozy na raz. Nie działa na modele odporne na morale.
Nazwa: Rozkojarzenie
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 18? cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 2
Akcje: 1
Efekt: Każdy z celów który nie zda testu Mocy traci czekanie.