Nazwa: Strumień Kwasu
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 9″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 3
Akcje: 1
Efekt: Zaklęcie działa na wszystkie modele aktywowane lub wchodzące w obszar zaklęcia (wzornik). Każdy model podlegający działaniu Strumienia Kwasu otrzymuje Obrażenia środowiskowe ATS 9.
Każdy model może podlegać działaniu Strumienia Kwasu maksymalnie raz na rundę niezależnie od tego ile akcji wykona w obrębie wzornika.
Wzornik Strumienia Kwasu zostaje na stole do początku następnej aktywacji użytkownika Daru. Jeśli na początku następnej aktywacji używający Daru nie wyda jednej akcji wzornik znika. Jeśli zaklęcie jest utrzymywane wzornik zostaje na stole w tym samym miejscu. Użytkownik może kontrolować tylko jeden Strumień Kwasu na raz.
Nazwa: Strumień Asymetrii
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 9″ cali, Pole Widzenia, Duży wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Efekt: Każdy model chcący rzucić zaklęcie Sztuki w obszarze działania zaklęcia musi wykonać test Mocy. Jeśli test będzie nie udany traci akcje przeznaczone na moc sztuki a sama moc nie działa.
Jeśli model nie znajdujący się w obszarze zaklęcia rzuca zaklęcie Sztuki na model objęty Strumieniem Asymetrii dodaje +2 do Trudności rzucanego zaklęcia. Wzornik Strumienia Asymetrii zostaje na stole do początku następnej aktywacji użytkownika Daru. Jeśli na początku następnej aktywacji używający Daru nie wyda jednej akcji wzornik znika. Jeśli zaklęcie jest utrzymywane wzornik zostaje na stole w tym samym miejscu. Użytkownik może kontrolować tylko jeden Strumień Asymetrii na raz.
Nazwa: Strumień Chłodu
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 9″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 0
Akcje: 1
Efekt: Zaklęcie działa na wszystkie modele aktywowane lub wchodzące w obszar zaklęcia (wzornik). Każdy model podlegający działaniu Strumienia Chłodu ma do końca aktywacji zwiększone zacięcie wszystkich broni o 4 oraz otrzymuje karę -2 do Walki Wręcz i Walki Strzeleckiej oraz -1 do Ruchu. Wzornik Strumienia Chłodu zostaje na stole do początku następnej aktywacji użytkownika Daru. Jeśli na początku następnej aktywacji używający Daru nie wyda jednej akcji wzornik znika. Jeśli zaklęcie jest utrzymywane wzornik zostaje na stole w tym samym miejscu. Użytkownik może kontrolować tylko jeden Strumień Chłodu na raz
Nazwa: Strumień Śmierci
Rodzaj: Technika
Zasięg: Mierzony 9″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 1
Efekt: Dar działa na wszystkie modele śmiertelników które umrą w zasięgu działania daru. Każdy taki model wstaje na koniec rundy jako Ożywiony Legionista. Jeśli na początku następnej aktywacji używający Daru nie wyda jednej akcji wzornik znika. Jeśli zaklęcie jest utrzymywane wzornik zostaje na stole w tym samym miejscu. Użytkownik może kontrolować tylko jeden Strumień Śmierci na raz
Nazwa: Strumień Ognia
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mały wzornik miotacza ognia, Specjalny
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 3
Akcje: 1
Efekt: Połóż wzornik tak by stykał się z używającym zaklęcie po czym przesuń go o 3″ cale w stronę w którą jest skierowany stronę w linii prostej. Wszystkie modele choćby częściowo pod wzornikiem odnoszą obrażenia 8 (Energetyczne). Jeśli na początku następnej aktywacji używający Daru nie wyda jednej akcji wzornik znika, jeśli zaklęcie jest utrzymywane wzornik nadal przemieszcza się 4″ cale w tym samym kierunku. Jeśli trafi na przeszkodę szerszą lub wyższą niż 1? cal wzornik znika.
Użytkownik może kontrolować tylko jeden Strumień Ognia na raz
Nazwa: Strumień Szaleństwa
Rodzaj: Zasięg: 9″ cali, Pole Widzenia, Mały wzornik wybuchu
Cel: Stopień Trudności: 1
Akcje: 1
Krąg: Przepływ
Typ: –
Efekt: Każdy model aktywowany lub wchodzący w obszar zaklęcia wykonuje rzut k20 dodając do tego swoją Moc by sprawdzić jak wyda resztę akcji w tej rundzie (jeśli jeszcze jakieś posiada):
1-5: Paranoja, model zaatakuje najbliższy mu model, niezależnie od przynależności. Używając najpierw broni strzeleckiej ew. jeśli nie posiada broni do walki wręcz.
6-10: Szaleństwo, model rzuca się na ziemię i bełkocze bez ruchu, traci wszystkie akcje w tej rundzie, automatycznie przyjmuje MP (o ile może).
11-15: Przerażenie: Model będzie uciekał pełną szybkością ruchu w kierunku od centrum tego wzornika, nawet jeśli oznacza to skok z urwiska.
16+: Model choć zdezorientowany działa normalnie.
Modele z armii Muawijhe są odporne na to zaklęcie jak również modele AI, Nekrooganiczne oraz modele odporne na morale. Jeśli na początku następnej aktywacji używający Daru nie wyda jednej akcji wzornik znika.
Użytkownik może kontrolować tylko jeden Strumień Szaleństwa na raz