Nazwa: Oszukańcze Wspomnienia
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali, Pole Widzenia
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 3
Akcje: 1
Efekt: Zaklęcie działa do początku następnej aktywacji modelu korzystającego z Daru. Zaklęcie obejmuje jeden przyjazny oddział. W zasięgu zaklęcia musi się znajdować dowódca oddziału lub co najmniej połowa jego członków.
O ile przeciwnik nie przełamie działania daru uznaje modele objęte darem za modele z własnej armii. To znaczy nie może ich atakować, ignoruje ich jako priorytet celu. Może również się od nich oderwać od walki wręcz bez żadnego testu jako że nie traktuje się go jako związanego walką wręcz.
Jeśli którykolwiek z modeli objętych działaniem daru wykona jakąkolwiek akcję agresywną (taką która znosi status Ukrytego) działanie daru natychmiast się kończy (dla całego oddziału).
Jeśli model przeciwnika chce zaatakować chroniony darem model musi wykonać test Mocy. Jeśli mu się powiedzie może w tej akcji normalnie atakować, jeśli mu się nie powiedzie akcja jest zmarnowana. Wykonujemy test dla każdej akcji osobno. Nawet jeśli w jednej akcji test został zdany musi być wykonywany dla następnej akcji.
W przypadku broni wzornikowej test musi być wykonany osobno dla każdego modelu chronionego darem. Jeśli choć jeden test będzie nie udany, atakujący nie może wykonać ataku i traci akcje.
Na polu bitwy mogą działać tylko jedne Oszukańcze Wspomnienia.
Nazwa: Rozerwanie Umysłu
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 12″ cali
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 3
Akcje: 2
Efekt: Rzucający przelewa okropne wizje do umysły ofiary (jeden model). Jeśli cel daru nie zda testu Mocy traci jedną ranę. Dar ignoruje zdolność Ciężki Pancerz. Nie działa na modele odporne na morale i AI.
Nazwa: Rozdarcie Ciemności
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: –
Stopień Trudności: 0
Efekt: Model otrzymuje do końca rundy zdolność Kroczenie w Cieniu.
Nazwa: Mroczna Mgła
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 1? cal, Pole Widzenia, Duży wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 0
Akcje: 1
Efekt: Na obszarze działania pojawia się mgła (dym poziom 3). Rozwiewa się na początku następnej aktywacji tego modelu.
Nazwa: Rozmycie
Rodzaj: Technika
Zasięg: Osobisty
Cel: Model
Stopień Trudności: 1
Efekt: Do początku następnej aktywacji modele chcące ostrzelać użytkownika daru otrzymują karę -2 do Walki Strzeleckiej. Kara nie dotyczy broni posiadających współczynnik AV oraz broni wzornikowych.
Nazwa: Przejrzenie Iluzji
Rodzaj: Zaklęcie
Zasięg: Mierzony 18″, Mały wzornik wybuchu
Cel: Punkt
Stopień Trudności: 2
Akcje: 1
Efekt: Każdy z celów pod wzornikiem który nie zda testu Woli traci posiadany status Ukrytego (zdolność Skradanie) lub przestaje być Przebrany (zdolność Przebranie).
Rozerwanie Umysłu – działa na pojazdy> Chyba nie powininno.
Owszem powinno 🙂
Czy rozerwanie umysłu nie powinno mieć w cel : model? W tej chwili pisze punkt, a opis czaru, mowi dokladnie o atakowaniu modelu.