Nieco wakacyjnych zmian:
Mishima
– Wszyscy Mnisi (oddziały i modele pojedyncze) mają ruch zmniejszony do 4 i pancerz do 16. Koszt nie ulega zmianie.
– Meka i Daymio w pancerzu Shoa Ace mają rozmiar 4
– Samuraje Feniksa – otrzymują rozmiar 3, ruch 4, zdolność Niezgrabny, koszt 32 pkt
Algeroth
– Pretoriańscy Łowcy – otrzymują zdolność Niezgrabny (zarówno ci pieszo jak i ci w drop podzie)
– Razyda – otrzymuje zdolność Niezgrabny
– Biogigant – otrzymuje zdolność Niezgrabny
– Pretoriański Behemot – otrzymuje zdolność Niezgrabny
Bauhaus
– Pancerze bojowe Vulkan – otrzymują zdolność Niezgrabny
– Porucznik Pancerzy bojowych Vulkan – otrzymuje zdolność Niezgrabny
– Pancerze bojowe Viktor- otrzymują zdolność Niezgrabny
– Porucznik Pancerzy bojowych Viktor – otrzymuje zdolność Niezgrabny
Cybertronic
– Kirasjerzy Atylla – otrzymują zdolność Niezgrabny (tylko Atylle, nie dowódca)
– Kirasjerzy Atylla – oddział ochrony- otrzymują zdolność Niezgrabny
Demnogonis
– Kolos Zarazy – otrzymuje zdolność Niezgrabny
Mroczny Raj
– Pretoriańscy Łowcy – otrzymują zdolność Niezgrabny
– Razyda – otrzymuje zdolność Niezgrabny
– Naskańska Razyda – otrzymuje zdolność Niezgrabny
– Phische – otrzymuje zdolność Niezgrabny
Muawijhe
Ikonoklasta – otrzymuje zdolność Niezgrabny
Dodatkowo pojawią się nowe wersje oddziałów do Mishimy (dokładnie – Szkarłatne Diabły, Tygrysie Smoki, Shinobi), są to na razie testowe wersje. Ale jest spora szansa ze zastąpią te stare. Pojawią się dziś/jutro 🙂
Póki co piszczeć nie mam o co za bardzo jak autor zmian podrzuci mi 4 duże podstawki pod Samurajów feniksa 😉
Szybkie pytanie o pneumatyczną pięść. Według zmian Pietii koszt broni WW z AV o 1 w górę czy w wersji opcjonalnej też ?
Się przypomnisz jakoś w poniedziałek rano, to Ci mogę podrzucić
R4??? :(((( Kupiłem 30 modeli z usa po jakiś horrendalnych cenach i konwertowałem, co by mieć koncepcję pewną.;( Nie mogli byście im przyciąć siły którą mają lepszą niż strzał z KM’u zamiast tego ruchu? bez niego klimat też siada.
Ech, bez kitu R4 jak Ashigaru.
albo Blitzerzy albo inne opancerzone oddziały.
Przypomnę się.
Warto się przyjrzeć też Wojownikom czarnej mgły. Pistolet DMG7 i brak broni do WW.
Rozumiem że Bokserzy też tracą ruch 5 ?
Sarumanie -> Modele szarżujące na 18-21 cali to naprawdę nie jest dobry koncept. Śmierdzi przegięciem na kilometr.
Można by ich wypunktować odpowiednio, P14, przyciąć siłę – no bo takie złote pantery, lwy i inne P20 biegają sobie z R4. Zresztą, coraz bardziej mam wrażenie, że Imperial jest przepieszczony w stosunku do całej reszty.
Spróbuje to sobie przetrawić, ale miałem koncept fluffowy, jakaś taka zajarka była – że coś jest MEGA, a tak ech, kolejny oddział do walki wręcz i tyle.
Więcej DMG mniej pancerza. Czym to się różni od reszty?
No i co do rzołnierzy – jeśli finalnie będą mogli brać panzerfausty to dla mnie są genialni. I umiejka się przydaje i LD i skład ja wystawiam 8 + 5 (dwa oddziały) oba z Panzerfaustami, modele już mam i tak grać będe:P
Bez Panzerfaustów tylko spece mają jakiś sens fakt. ;/
Ta amunicja specjalna – hmm, przydało by się a) obniżać jej JAM broni o -2 w końcu ta do karabinów obniża o -1, b) coś jeszcze bo pistolet punisher z dodatkową amunicją jest powalający. choć na EM się nie opłaca lepiej wyściubić na kolejną panienkę, to w innych oddziałach.
No i PM-105 dostaje boosta.
Może ten jam by nie spadał na broni cybertronicu?
Jestem ciekaw jak chciałeś umieścić więcej niż 16 mnichów w armii na 800 pkt.
Według mnie teraz są akurat. Tyle ile powinni kosztować. Choć mogli by mieć teraz większe oddziały. np 10 bo ciężko coś przy ich obecności w armii wystawić liczniejszego.
Czy to wszystko, czy dopiero pierwsza część? Co z takimi modelami jak Rak, Chemini, Skorpion, EDD, Ezoghul, Merkuriańska, Meka, Daymio, Motory Zwiadowcze, one nie mają Niezgrabnego?
Owszem ruch 4. Z mocami KI ruszali się po prostu za dużo. Fluff fluffem, ale pewna doza grywalności w tym być powinna. Zresztą nadal z biegiem i z Ki ruszają się 6 cali na akcję.
Jak się im przytnie siłę uderzenia to będą szybcy i tyle. To nie oddziały do wytrzymywania ognia strzeleckiego, to oddziały do rozwałki w Walce Wręcz. I przypomne ze to nadal oddziały podstawowe nie elity.
Czym się różnią od reszty? No właśnie większymi obrażeniami i mniejszym pancerzem. I mocami Ki. Ashigaru nie mają dostępu do nich, tak jak mają też niższe statystyki (nie tylko Ruch definiuje żołnierza).
@ Amunicja specjalna etc – to nie dotyczy tego postu wiec nie bardzo rozumiem pytanie 🙂
@Bokserzy – tak też mają ruch 4. To też “mnisi” w sensie struktury armii.
@Thorax – odnośnie Żołnierzy Mgły przejdą lifting, akurat pierwsza lepsza broń co WW bardzo im nie zmieni (pistolet ma +2 WW). Update będzie wtedy gdy opublikuje też resztę zmian w Mishimie.
@Muad’ib – zasadniczo to część piersza i ostatnia z Niezgrabnym. Skorpion i Chem-Imn na pewno poruszają się normalnie
Rak – do przemyślenia.
Ezoghul – zostaje jak jest.
Merkuriańska – ma tylko Ciężki Pancerz:1 w przeciwieństwie do innych byków Legionu, zostaje jak jest.
Meka, Daymio, Motory, Edd – to pojazdy. Nigdy nie mogły i nie będą mogły się wspinać. Niezgrabny im nie potrzebny 🙂
Ja akurat się pytałem w sensie przechodzenia do pozycji strzeleckiej tych modeli (a co do pojazdów, na razie nie widziałem nigdzie by łaziki nie mogły MP-kować 🙂 ).
sprzedawali po 30 w paczce ;/ do tego kilka wypas modeli dokupiłem na sensei, drozej mnei wyszło niż cała armia mishimy i część bau, ale modele zajebiste.
Ech. Gobas, tylko nie rozwal mi kolejnego oddziału, proszę. Triady trzymają klimat.
BTW. jak tam lkm na daymio i ew. no-dachi?
no tylko spytam, jak to jest, że Imperialczycy w pancerzach po 20 biegają z 5 ruchu?
Zresztą cytując jednego z klasyków wojskowości ruch i natarcie to klucz do sukcesu. Nie zawsze trzeba zabić.
? Ok nie rozumiem powyższych postów. Kto niby w Imperialu ma ruch 5 i 20 pancerza? (akcji Bieg nie liczę).
Mnisi nadal są wstanie ruszać się 18 cali na rundę! Nie do końca chodzi o to by oddział przebiegał całe pole bitwy w rundę :>
Nie rozumiem też “rozwalenia” oddziału. Ze niby co? Z ruchem 4 są beznadziejni z ruchem 5 są ok? Z ruchem 5 byli za dobrzy. Koniec tematu.
Drobne zmiany Daymio i Mgły niedługo. Dwa oddziały (Diabły i Tygrysie) przejdą duże zmiany. Shinobi nie duże ale pewne.
4 R z p 20 ma połowa imperialu. Grałem 4 bitwy w px boxerami to ki kosztuje żadko wychodi wiecej niz 1/4 oddziału, boxerzy to teraz tacy GORSI shinobi bez strzelania, bez przenkania przez sciany bez estow, ograniczeni dla lorda, gorzej opancerzeni bz mm z r7
Pozwoliłem sobie przejrzeć jaki to niby ruch ma Imperial i o zgrozo masa oddziałów ma P=20 i R=4[elity] i jeszcze więcej o mniejszym P i R=4 ale z ŻW=2[wilczarze]. Modeli o P=16 i 17 jest mało, większość ma 18 i nie mają takich strasznych obostrzeń jak Mnisi właśnie.
Tu raczej bym optował o przyjrzenie się Imperialowi bo tak czy siak R=5 to pały przegięcie.
Faktycznie Mnisi mają Ki oraz nie małą moc jak na grunty jednak ilość jaką można ich wystawić nie jest powalająca [jak na grunty]. Dużego oddziału elitarnego nie da się włożyć bez opierania się standardowymi gruntami. Kolejnym słabym punktem jest próg złamania i mało ŻW.
Razem do kupy: Mnichom brakuje większej liczebności, żywotności oraz lepszego progu złamania. Jak dwa z tych elementów by się poprawiły to byli by cacy według mnie 😉
@Muad’ib – ” Nie wszystkie modele mogą przybrać Pozycje Strzelecką. Tej akcji nie mogą wykonywać: Pojazdy, Modele Jeźdźców, modele z zdolnością Zombie.” Tak więc łaziki jako pojazdy nie mogą przyjąć pozycji strzeleckiej 🙂
Co do mnichów to się zobaczy, nie mówię nie.
Jest pewien pomysł odnośnie mnichów. Prawdopodobnie przejdą lifting jak Diabły i Tygrysie.
“Pozwoliłem sobie przejrzeć jaki to niby ruch ma Imperial i o zgrozo masa oddziałów ma P=20 i R=4[elity] i jeszcze więcej o mniejszym P i R=4 ale z ŻW=2[wilczarze]. Modeli o P=16 i 17 jest mało, większość ma 18 i nie mają takich strasznych obostrzeń jak Mnisi właśnie.”
Tak właśnie wygląda wybiórcze przeglądanie statystyk oddziałów. Imperial ma całe 6 elit z A20 i MV4. Te jednostki są kosztowne i/lub specjalizowane. Przynajmniej wiadomo za co się płaci w przeciwieństwie do Bractwa (gdzie dalej nie mogę rozgryźć lekkich piechot i Pielgrzymów).
Panowie liczący oddziały A20 i MV4: zapraszam do list armii Capitolu czy Cybertronicu.
Mnisi z MV 5 + bieganie + przyspieszające moce Ki pachną pierwszym wydaniem Warzone’a.
Mnichom z MV 5 mówimy nie 🙂 liftingowanym mnichom mówimy tak. Co prawda znając was zacznie się lament że są za słabi/ za mocni… Dziś na 90% będzie updejt do Mishimy. Coś pójdzie w górę, coś w dół. Tygrysie Smoki przestaną być uber strzeleckie, Shinobi przestaną być uber gruntem, Diabły, Mnisi i Mgła staną się (mam nadzieję) sensowniej grywalne.
Flincie -> Bo oczywiście patrzę tylko na dwie statystyki -.- Wszystkie modele z R=4 i P?20 które mogą biegać są trochę nazbyt mobilne w stosunku do posiadanego pancerza. Taki był zamiar Masonów a przynajmniej tak mówili.
Tygrysie Smoki nie są niezgrabne?
Hmmmm, ciekawi mnie powód czemu Tygrysie miały by dostać “Niezgrabny”