Tego oddziału reklamować nie trzeba – najlepsi żołnierze Bau, twardzi jak skała i skuteczni jak skarbówka.
Oddział:
Oddział elitarny
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 16
Próg Morale: 3
1 specjalista na 3 nie-specjalistów
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału elitarnego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
10 | 12 | 5 | 14 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 31 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”
Umiejętności: Zmysł Taktyczny:Drużyna, Dowódca: Drużyna, Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Wenusjański Zwiadowca: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, wymagany 4-8
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 24 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”
Umiejętności: Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Kapral: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 25 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”
Umiejętności: Dowódca: Sekcja, Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Specjalista z Ciężkim Karabinem Maszynowym: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 33 |
Wyposażenie:Ciężki Karabin Maszynowy MG-80
Umiejętności:Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Specjalista z Miotaczem Ognia: śmiertelnik, specjalista oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 41 |
Wyposażenie:Miotacz Ognia Gehenna
Umiejętności:Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Strzelec Wyborowy: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 28 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”
Umiejętności: Snajper, Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Szturmowiec: śmiertelnik, żołnierz oddziału elitarnego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
9 | 11 | 5 | 13 | 3 | 1 | 5 | 3 | 21 | 2 | 25 |
Wyposażenie: Strzelba Automatyczna AZ-60
Umiejętności: Determinacja, Survival:2, Kamuflaż
Broń
Ciężki Karabin Maszynowy MG-80
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 2×3 | 1×2 | 0 | -2 | – | 13 | 1 | 20 |
Granatnik Podwieszany GW-170
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 0 | – | – | – | spec | spec | 20 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji
Karabin Szturmowy AG-17 “Panzerknacker”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | 0 | 0 | -2 | – | 10 | 0 | 20 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany GW-170
Miotacz Ognia Gehenna
CC | Wzornik | Dam | AV | Jam |
– | Średni MO | 12 | 0 | 20 |
Uwagi: zapalający
Strzelba Automatyczna AZ-60
Wzornik | Celność | Dam | AV | Jam | Cluster |
strzelby automatycznej | +2 | 11 | 0 | 20 | 4 |
Transpoeter dla tych panów będzie taki sam jak dla Dragonów? Nie zgadza się to z minimalnym rozmiarem drużyny: 5-ciu kolesi to 4 zwykłych i sierściu, nie ma więc jakby miejsca dla załogi pojazdu (chyba że to celowy zabieg?) Jak mam to rozumieć?
Pawlo, a skąd pomysł, że będą mieli transporter? Transporter jest dla konkretnych oddziałów – i tyle (a jeśli jest dla oddziału – często jest obowiązkowy). Tak samo w Legionie czy Imperialu – są oddziały z podwózką i takie bez. Po dżungli transporterami się nie jeździ…
Nie nie nie, nie jestem wariatem;) Nie mam przewidzeń – to linijka z opisu wenusjan: Minimalny Rozmiar: 5 (w tym transporter i załoga). Stąd moje pytanie, teraz jest wszystko jasne trzeba tylko usunąć błąd z opisu jednostki.
Za dużo mi się skopiowało 😐 . Błędu już niet.
Czy parametr Dowódca: Sekcja przy specu z HMG i FT u tych panów to pomyłka?
Niestety tak. Tak to jest, jak się z pracy postuje. Już poprawiam.
Przegięci są. Świetne staty dla najohydniejsych figurek z bauhausu – wenusjan i huzarów 🙂 = masońska złośliwość.
Przy czym huzarów można ładnie i łatwo sproksować a tych łajdaków się praktycznie nie da.
Fluff fluffem, ale kolesie w białych pancerzach i pelerynach nie powinni mieć kamuflażu gdziekolwiek a tym bardziej w dżungli. Determinacja i survival już jak najbardziej bo trzeba być naprawdę twardym żeby w tak niepraktycznym stroju się wybierać na cokolwiek innego niż defiladę 🙂
Ech… Widzę, że znajomość fluffu w narodzie nie wykracza poza “Wenus to dżungla”. Tymczasem w MC przecież Wenus ma i rejony polarne i parszywie gorące dżungle. Możesz być całkiem pewnym, że wariant “biały pancerz+płaszcz” to ubranko na klimat polarny i w dżungli biegają w czymś innym, bardziej do okoliczności dopasowanym 😛
To po zrobieniu indywiduali i plemion musisz się zabrać jeszcze za spisywanie fluffu:D Opus Dei! A potem V edycja !
Albo przydałby się indeks ksiąg zakazanych – co jest zgodne z koranem z wcześniejszych pism I-III edycji i RPG a co jest heretyckie i plugawe. Bo rozumiem, że II edycji nie było ale co np. z opisami z UWZ ?
ech… nie wkurzaj ich bo już nigdy nic nie opublikują:P
BTW Fluff jest generalnie dość spójny jeśli chodzi o geografie itp.
Mutant Chronicles RPG, 1 ed. to podstawa. UWZ ma sporo wspólnego z MC tylko położono nacisk na inne rzeczy. W II nie grałem, nie czytałem, ale podobno jakieś tam nowe rody i inne Viktory się pojawiły.:P
Jeśli zaś chodzi o Zwiadowców, wystarczy spojżeć na Kanoniczny obrazek i parę z końskich nozdrzy i z skafandra…
Swoją drogą ciekawe, że obrazki z lewej strony pasują troche do stylu piszących:P Poza tym, bitewniak to bitewniak, sporo tu różnych rzeczy – ale też wszystko można zracjonalizować, nawet taki desant spadochronowy można wyobrazić sobie inaczej.
Czepiasz się i tyle:P Swoją drogą, ciekawe, że malkontenci, tacy jak Ja czy Ty grają Bau, a Capitol czy inne bractwo nie nażeka:P
Bauhaus zawsze był najpopularniejszy na wszystkich edycjach i jest nas najwięcej wśród graczy. A w nas dwóch akurat mają wierniejszych fanów bo jesteśmy bezrootni i mamy więcej czasu.
A loża masońska się wręcz cieszy jak się narzeka, że bauhaus jest zbyt słaby bo to w końcu ukryta opcja kryptoniemiecka 😀 zapraszam do zapoznania się wywiadem http://polonitas.wordpress.com/2010/10/16/masoneria-autostrada-do-piekla/
Czujesz się skłoniony do pracy w niedzielę? 😛
Trochę tak. A jeszcze w tym roku byłem skutecznie skłoniony 🙁
Powinniśmy się umówić, że w niedzielę nie zamieszczamy żadnych postów 😀 Ja dam dobry przykład.
Ja tam jestem za publikowaniem postów w niedziele:) – chodziło mi raczej o skłonność do narzekania.:P
Chociaż, osobiście nie tyle nażekam na zbyt słaby – co lubie skomplikowane systemy, pełne umiejek specjalnych, itd. itp. 😛 Bo przyzwyczaiłem się do grania słabą armią – Dark Elfy 6ed była trudna, Witch Hunterzy W40K też, no i 1ed. WZ nie była przegięta.
Dobrze, znowu poodświeżam stare dyskujse, potrolluję i podenerwuje Masonów. Co do narzekań na tych panów, problem jest jeden – są do wszystkiego i niczego. Jesli chce się mieć w Bau oddział strzelecki, znacznie lepszy jest np Z. Wilka (większa siła ognia) lub też Jegrzy czy Z. Kondora (większa mobilność i uniwersalność). W związku z tym kilka propozycji zmian i pytań:
– Dać im MP-105 (lub HG-24 z możliwością dokupienia MP-105)
– Dać im Tank Huntera
– Dać możliwość wzięcia oddziału z pancerzem 19 i 4 ruchu (taka “jungle ver.”)
– Ew. TP: 1/2
– Ew. Granatnik
– Ew. Bystry Wzrok dla Szturmowca
To tylko propozycje, ofkoz. Chwilowo to jak już napisałem cierpią oni na największą chorobę Bau – mianowicie “już coś takiego w tym korpie jest tylko lepsze/tańsze”.
A, i sam siebie skomentuje i poprawię – szło mi oczywiście o HG-25 “Equalizer” 😉
Osobiście uważam, że to jeden z najlepszych oddziałów w Bau. Jedyną jego wadą jest żałosny brak specjalistów. Brak DLD (sztandarowy obrazek), brak i innych FO, Snajper, albo LKM, Granatnik…
15 nic i nikt nie zatrzyma. Cena jest dobra, Zakon Kondora wypada znacznie gorzej w dużych ilościach się marnuje.