Regularna piechota Imperialu.
Oddział:
Oddział podstawowy
Minimalny Rozmiar: 5
Maksymalny Rozmiar: 16
Próg Morale: 4
1 specjalista na 4 nie-specjalistów
Sierżant: śmiertelnik, dowódca oddziału podstawowego, wymagany 1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
8 | 8 | 4 | 10 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 21 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Dowódca: Drużyna, Zmysł Taktyczny: Drużyna, Determinacja
Szeregowy: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, wymagany 4-12
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 14 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Determinacja
Kapral: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 15 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności: Dowódca:Sekcja, Determinacja
Grenadier: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 18 |
Wyposażenie: Granatnik Mk XIC, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja
Medyk: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 16 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja, Medyk:5
Wysunięty Obserwator: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 16 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja, Wysunięty Obserwator
Szeregowy z LKM: śmiertelnik, żołnierz oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 21 |
Wyposażenie: Lekki Karabin Maszynowy L&A Mk. XXIII “Destroyer”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja
Specjalista z karabinem przeciwpancernym: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 24 |
Wyposażenie:Karabin Przeciwpancerny Mk. XVII “Boys”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja, Zmysł Taktyczny: Osobisty
Specjalista z CKM: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-2
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 24 |
Wyposażenie: Ciężki Karabin Maszynowy Mk. XIXB “Charger”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja
Snajper: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 8 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 22 |
Wyposażenie: Karabin Wyborowy Mk. XII “Assailant”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja, Snajper
Specjalista z wyrzutnią rakiet: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 27 |
Wyposażenie: Wyrzutnia Rakiet Mk. XIIC “Southpaw”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
Umiejętności:Determinacja
Saper: śmiertelnik, specjalista oddziału podstawowego, opcjonalny 0-1
WW | WS | M | DW | A | ŻW | S | R | P | Ro | K |
7 | 7 | 4 | 9 | 3 | 1 | 4 | 3 | 18 | 2 | 17 |
Wyposażenie: Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”, Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”, Mina Magnetyczna
Umiejętności:Determinacja, Trening Saperski
Broń
Ciężki Karabin Maszynowy Mk. XIXB “Charger”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 4×3 | 3×2 | -2 | -4 | – | 14 | 1 | 19 |
Granatnik Mk XIC
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0x2 | 0 | – | – | – | spec | spec | 19 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji. Ogień pośredni
Granatnik Podwieszany Mk XIK
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 0 | 1 | – | – | – | spec | spec | 19 |
Uwagi: spec – zależy od użytej amunicji
Karabin Szturmowy BAR Mk. XIB “Invader”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1 | 0 | 0 | -4 | – | 11 | 0 | 19 |
Uwagi: Wyposażony w Granatnik Podwieszany Mk XIK
Karabin Przeciwpancerny Mk. XVII “Boys”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -3 | -2 | 1 | 1 | -3 | 15 | 1 | 20 |
Karabin Wyborowy Mk. XII “Assailant”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -3 | 1 | 3 | -1 | -3 | 15 | 0 | 20 |
Pistolet PSA Mk. XIV “Aggressor”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
1 | 2 | -1 | – | – | – | 8 | 0 | 19 |
Wyrzutnia Rakiet Mk. XIIC “Southpaw”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | -1×2 | -2×2 | – | – | – | 14×2 | 2 | 19 |
Uwagi: Amunicja odłamkowa – mały wzornik wybuchu, AV 0, Dam 12
Lekki Karabin Maszynowy L&A Mk. XXIII “Destroyer”
CC | PB | SR | MR | LR | ER | Dam | AV | Jam |
– | 2×3 | 2×2 | 0 | -3 | – | 12 | 0 | 19 |
Mina Magnetyczna
CC | Dam | AV |
0 | 12×2 | 2 |
Dziękuje i czekam na więcej :), szczególnie na konkwistadorów. Zadałem sobie trud porównania wyrzutni rakiet. Jest tak jak obiecywałeś :). Czy obie do tej pory opublikowane WR dla capitolu DPAT-9 i DTAP-11 powinny mieć dokładnie takie same charakterystyki?
Na razie powinny mieć. Możliwe, że DPAT-11 dostanie jakiegoś boosta.
Ouch, w Southpaw typo było (zasięgi mi się przesunęły). Southpaw ma bardzo krótki zasięg i strzela na PB i SR, nie na SR i MR.
Southpaw wygląda kronikowo. Tylko z ruchem 3 piechota z tym cackiem nigdy do wroga nie dojdzie co by go strzelić – zostaną zasłużenie rozstrzelani podczas prób doczłapania. Rozumiem żeby uginali się pod pancerzem, ale tu? Pisolet tak im ciąży? Co do AV 3 dla RL to uważam że byłoby sensowne – inaczej zachowuje się pancerz czołgu po trafieniu serią z 50tki a inaczej z rakietą.
3 ruchu to standard dla gruntów z 18 i więcej pancerza – tak samo mają Huzarzy, Ciężka Capitolu itd. Doczłapać szansę mają, choć będzie to wymagało nieco wysiłku intelektualnego od ich dowódcy. Poza tym zawsze mogą podbiec 😉
Co do AV3 – na razie wyrzutnie tyle nie mają, bo po prostu tyle nie potrzeba. Ciężki Pancerz ma póki co poziom albo 1 albo 2, trójki nie ma nic. Jeśli z nudów kiedyś dopiszemy statystyki dla czołgów innych niż krzyżacka Cobra (poduszkowiec -> stosunkowo niska odporność) to kto wie…
Ok, to co w takim razie będzie robić za lekką Impów (w MOWie)?
Z “lekkiej” piechoty Imp ma tylko ISC – ale to dość wyspecjalizowana jednostka, raczej nie kwalifikująca się do walki w linii. Zgodnie z doktryną imperialną, grunty to oddziały przede wszystkim obronne – do szturmów służą elity. I stosowne ruchliwe elity w ilościach hurtowych Imperial ma…
Jakie jest źródło tego cudeńka: Karabin Przeciwpancerny Mk. XVII ?Boys??
Źrodła (czy raczej źródeł) inspiracji ukrywać nie będziemy, a lista winnych jest długa. Kilka(naście – ale tego wolicie nie wiedzieć) litrów Napoju Bogów (TM) rozpitych przez masonów + silna potrzeba dostarczenia regularsom czegoś, co sięga dalej niż Southpaw i potrafi popsuć pancerz + potężna inspiracja uzbrojeniem brytyjskich żołnierzy w drugiej wojnie dały w rezultacie tą właśnie zabawkę – nieco osłabioną wersję Capitolskiego God’s Wrath Sniper Rifle. Oczywiście, jeśli dla kogoś jest to nie dość koszerne – nie musi wystawiać 😉
Oczywiście Pietia kłamie – oprócz piechty w transporterze z bardziej mobilnych gruntów Imperial ma zawsze wszelkie oddziały milicyjne (Dunsirn Rifles, etc.). Ale na ich jakość bym nie liczył 😉
Ja ZAWSZE kłamię. 😀 . Poza tym pytanie było o IDMF a nie klany 😉